Uutta masiinaa ≈ 800 e

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Rapi2, Dec 3, 2009.

1. Rapi2

Rapi2 Regular member

Trophy Points:
    26
    Tarvitsisin uutta konetta kun tämä vanha on jo varsin epätehokas laitos. Katselin täällä vanhoja viestiketjuja ja havaitsin että monessa paketissa näyttäisi olevan AMD:n prosessori. Pari vuotta takaperin lähes kaikki suosittelivat Inteliä. Kumpi on nykyään parempi AMD vaiko Intel?

En ole viime aikoina seurannut komponenttien kehitystä, joten minulla ei ole hajuakaan mikä on nykyaikainen piirisarja, prosessori tai näytönohjain!

Eli jos joku viitsisi katsoa minulle tänne jonkun hyvän kokoonpanon millä pärjää pari vuotta, niin iso kiitos!! Käyttöjärjestelmää en tarvitse sillä saan sen muuta kautta, mutta se tulee olemaan Windows 7 Ultimate 64 bit, eli rammiakin voi olla sit ihan reilusti.

2. J0ND

J0ND Member

Trophy Points:
    16
    Last edited: Dec 3, 2009
  3. MakkeDD

MakkeDD Member

Trophy Points:
    16
    kyllä menis ton toisen puolelle: http://www.aijaa.com/v.php?i=5368895.jpg
    ddr3 1333MHz ja siinä ekassa on 800MHz eikä vaikuta muutenkaa hyvältä. ja ei tarvi mitää vitosella alkavaa näyttistä ku 4890 voittaa hinnassa ja on tarpeeksi hyvä, siis aika pirun hyvä :D mutta miks se on Club3D? näähän sanoit että se ääntää se tuuletin (jond on mun irl kaveri :D). hankkisin coolerinki siihe näyttikseen jos ääntelis.

joo apollo on hieno ja vissiinki iha hiljane että suosittelen sitäki(kotelo).

ite ostasin ehkä ton antecin 300 mutta oon myös aatellu sitä 107e maksavaa nzxt:tä.
    http://www.lapstore.net/store/product_info.php?cPath=1_21_260&products_id=19341

tai

http://www.lapstore.net/store/product_info.php?cPath=1_21_260&products_id=19333

4. J0ND

J0ND Member

Trophy Points:
    16
    Koska tuo clubin ylikellotettu 4890 HD on vissii aika samperin tehokas ..mitä nyt nopiasti vilkasin niin näytti tehokkaammalta ku 5850. Tossa 5850 hintaa tuo lähinnä tuo directx 11..?

5. Rapi2

Rapi2 Regular member

Trophy Points:
    26
    Last edited: Dec 4, 2009
  6. Rapi2

Rapi2 Regular member

Trophy Points:
    26
    Sanokaas nyt jotain ;) Lähinnä kiinnostaa että mikä tuossa kokoonpanossa on pullonkaula, toisinsanoen mikä pitää päivittää ekana kun haluaa lisää tehoa? Ja onko tuollainen usb 3 emolevy turha, kun eihän niitä laitteitakaan ole vielä ja koskakohan niitä alkaa tulemaan?

Niin ja koneella ei niin kauheasti pelailla, lähinnä kuvan/videonkäsittelyä yms.

7. Zardoner

Zardoner Regular member

Trophy Points:
    26
    Ihan ok paketti. Ei kait se haittaa vaik sen usb3 saat mukaan, jos tulet joskus käyttämään usb3 ulkoista kovalevyä niin siinä tapauksessa ainakin saa reilusti nopeammin siirrettyä tavaraa kuin usb2.

8. Rapi2

Rapi2 Regular member

Trophy Points:
    26
    Luin tuosta yhdestä mikrobitistä että Intelin Core i7 vaatii kolme muistipiiriä kerrallaan, joten pitääkö minun osta sitten vielä kolmas kampa?

Share This Page