Moro! Tähän kokoonpanoon pitäs uutta muistia saada: Intel i5-3570k tuuletin katana schyche 4 (kellotettu 4 Gigaan) GTX 670 Jetstream Asrock z77 extreme4 Tämmöstä kattelin: http://www.jimms.fi/tuote/KHX24C11T3K2/16X Tiputtivat siis hintaa tuosta kun puhelimessa juttelin, eli 155e maksaa. Onko mitään parempia vaihtoehtoja kenelläkään tuolla rahalla ? =)
Just just, kerroin myyjälle vielä mun kokoonpanon ja tää kehuu kuinka paljon nopeampi toi 2400mhz kun 1600 vaikka kerroin sille siitä.... Vähän tippu pisteet jimmsin asiakaspalveluun sieltä korkealta hyvästä minä oon aina niitä pitäny...
Tukee virallisesti. Kummiski 2400 muisteilla saa pikkusen lisää nopeutta. Tosi vähän vs hintaero tosin.
Tajusin just että mulla on Kingstonin HyperX Blu 2 x 2 GB koneen sisässä ja joku 4 gigan 1300mhz muistikampa. Kertokaas kannattaako mun HC-pelaajana panostaa ollenkaa noihin muisteihin ? Ku kuitenki toi 1300mhz kampa tiputtaa noi kingstonin kammatki samalle tasolle, esim oisko hyvä idea ostaa vaikka lisäksi 2 x 4 GB 1600mhz kampaa ton 1300mhz tilalle, ja 12 gigaa varmaan olis riittävä määrä pitkäks aikaa ?
Sulla on 3 kampaa? Muistithan toimii pareissa, eli nyt sulla on periaattessa vaan 2 kampaa käytössä. Kampoja pitää olla 2,4,6 jne.. Ja ne pitää asettaa samanvärisiin muistipaikkoihin (mulla on mustat ja punaset paikat, 2 kampaa mustissa ja 2 punasissa.) Mutta tähän pelaamiseen sanoisin että kunhan on ainaki 8g ramia, itse huomannu mitään eroa fps'ssä ku nostin 8->16
Sulla on 3 kampaa? Muistithan toimii pareissa, eli nyt sulla on periaattessa vaan 2 kampaa käytössä. Kampoja pitää olla 2,4,6 jne.. Ja ne pitää asettaa samanvärisiin muistipaikkoihin (mulla on mustat ja punaset paikat, 2 kampaa mustissa ja 2 punasissa.) Mutta tähän pelaamiseen sanoisin että kunhan on ainaki 8g ramia, itse huomannu mitään eroa fps'ssä ku nostin 8->16[/quote] Kyllä mulla lukee ainakin system tiedoissa että 8 gigaa EDIT: Otin nyt pois tuon 4 GB 1300MHZ kamman mutta mitä ihmettä, katoin biossiin ni lukee että mun HyperX Blu 1600MHZ 2 x 2 GB muisteissa on ainoastaan 1333MHZ nopeuttaa ?!?!?! :OO Edit: Joo tajusin että defaulttina asetukset on 1333mhz, ja kun aikasemmin mulla oli tuo paskempi kampa tuossa mukana ni BIOS ei näyttäny XMP asetuksia ollenkaan, eli asiasta kukkaruukkuun KERTOKAA MITÄ MUISTIA OTAN 8 GIGAA TUON 2x2GB 1600MHZ HyperX Blu:n KYLKEEN ? Mulla on 2 muistikamman paikkaa vapaana. HUHUH!! PEACE !!