Tarvitsisin uutta näytönohjainta tähän koneeseen: Acer Aspire M3203 AMD Athlon II X2 215 2.70GHz Prossu 6G RAM Nykyinen näyttis, ATI Radeon HD 3200 Näyttiksen ei tarvitsisi kuin pyörittää WoWia normaali grafiikoilla täysin ongelmitta, nykyinen, ihme kyllä ei siihen kykene. Varmaan hintaa tulisi 150-200e mutta en tiedä mikä näytönohjain sopisi suoraan laittaa vai tarvisiko välttämättä sitten uuden virtalähteen tjn tämmöistä.
Mikä poweri on koneessasi? Sen näkee siitä powerin kyljestä. Watit, kuinka paljon antaa 12v linjaan jne tälläsiä tietoja. Tolle prossulle jää pullonkaulaksi 200e näyttis, mielestäni?
Virtalähde vaihtoon ~ 50-70€ + näyttis ~ 100-150€. Prossu on kyllä toodella hidas, häviää jopa osalle edellisen Athlon-sukupolven malleista. GTX 460 192:kin taitaa olla jo vähän liikaa?
Pystytkö antamaan suoraan linkit mitä kannattaa/pitää ostaa? Tiedän että kone ei sovellu pelikäyttöön mutta maksoi vain 440e eikä vielä tuolloin houkutellut lähteä itse kasaamaan. WoW myös pyöri hyvin 50-60fps ennen tätä viimeisimmän lisäosan grafiikkapäivitystä, nykyään vähimmäis asetuksilla 20-35fps. Tärkein kysymys on kuitenkin että jos ostan esim. tuon GTX 460 192 niin pitäisikö sen toimia ihan vaan ajurit päivittämällä?
Itsellä on sigun mukainen kone ja pyörittää wowia kevyesti ultralla, eli GTX 460 ainakin vastaa tarpeisiisi hyvin, mutta mene ja tiedä sitten tuon prossun kanssa. Se mitä itse olen saanut ymmärtää, niin wowi pyörii suuremmilla graffoilla enemmän näyttispainotteisena, mutta mitä alemmas mennää sitä enempi alkaa mennä prossun puolelle.
Joo tohon prossuun pistäisin hd 5770 tai gts 450. Niillä pitäis tulla jo rutkasti tehoo tohon pelaamiseen. Ja toi sun näyttis on integroitu 3200 niin tottakai sil ei pyöri mikään Juu eli gts450 (pienempi muistiltaan 99e) tai hd 5770 lapstoresta. Ja jossain kuulin et ton prossun ois mahollista unclokata Phenom II X4 920:ksi eipä taida pitää kuitenkaan paikkaansa(?).
Corsairin CX-600w Builder-sarjasta virtalähde? X_X ninkuin ei olisi liikaa jo toitotettu niistä... Ei se Corsairin tarra merkkaa mitään enää. 5770 pärjää vielä ihan ok, gtx 460 olisi ollut merkittävä panostus