Uutta näyttistä (luultavasti) hommaamassa?

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by cbucbu, Oct 2, 2011.

1. cbucbu

cbucbu Member

Trophy Points:
    11
    Morjens! Olen ekaa kertaa tämmöisellä keskustelualueella pyytämässä neuvoa :)

Elikkäs olen ajatellut että tarvitsen luultavimmin uutta näyttistä,sillä olen kova pelaamaan kaikenlaisia pelejä ( myös niitä uudempiakin ) ja olen kyllästynyt pelaamaan low grafiikoilla :D

Tässä koneeni tietoja,toivottavasti tarpeeksi hyvät semmoiset:

Prossu: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4400+
    Muisti: 2048MB RAM
    Emolevy: Asus M2N (3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio , Gigabit LAN)
    Käyttis: Windows XP Professional Service Pack 3 (alunalkaeen oli vista,mutta xp toimii sujuvammin koneessani,ja on muutenkin parempi mielestäni)
    Tämänhetkinen näyttis: NVIDIA GeForce 8600 GT (256 MB)
    Directx 9.0c
    virtalähde luultavasti 400W

Jos muuta tietoa tarvitsette,niin kysykää :)

En siis tarvitse mitään nykyhetken übernäyttistä,vaan ihan että pelit pyörivät muullakin kun low grafiikoilla xD Hintaa mieluusti sadan (100) euron paikkeilla.

Jos luulette että kyse ei ole vain näyttiksestä, niin sanokaa ihmeessä mistä muusta voi johtua huono pelattavuus.

Kone on siis 2007 vuonna ostettu, Liikkeessä kasattu,eikä tämän jälkeen mitään osia vaihettu.

Kiitos jo etukäteen!

Last edited: Oct 2, 2011
  2. Escaladus

Escaladus Regular member

Trophy Points:
    28
    Jos haluat oikeasti pelata uusiakin peleja niin koko kone uusks.

Jos haluat kuitenkin selviää tolla kokoopanolla niin silloin HD5770 GTX550ti tai HD6770.

Ja 4GB muistia olis kova juttu =)

Vink vink - yritä myydä tuon paketin ja tuut tänne niin kasataan sulle uuden paketin.

3. leinmi

leinmi Active member

Trophy Points:
    66
    Myy vanha kone pois ja kasataan sulle kokonaan uus, tolla koneella ei meinaan pelata mitään uusimpia pelejä. Näyttiksen vaihtokin on aika turhaa jos kerta on paketti kone niin menee virtalähdekkin vaihtoon.

4. cbucbu

cbucbu Member

Trophy Points:
    11
    ei ole pakettikone,ihan kasattu. Cruzbroker nimisen liikkeen kone, jossa porukat ovat osat laittaneet itse :)

Share This Page