Kesäpäiviä! Budjetti: 800-900e Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei Käyttötarkoitus: Satunnainen pelaileminen, lähinnä HD matskun katsominen Aiotko kellottaa?: Tuskin Mitä on jo valmiina?: Isompi kovo, prossun tuuletin, poweri (Be quietin System Power(S6) 550W 80plus, liekkö tehnee mitään nykyään) Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): Löytyy ennestään Koneen koko(ATX/mATX/mITX): ATX (Fractal Design Core 3000 tai Define R4 ajatuksena ) Muuta huomioitavaa: Sisukset saksasta, koppa kotimaasta, SSD-kovo winukalle Tarkoitus olisi pitkästä aikaa päivitellä vähän isommalla kädellä "ajantuhlari" laatikkoa. Lähinnä HD leffojen ja sarjojen katsontaan, mutta pelailuakin voisi harrastella kun uusi mylly sen sallisi. Palstoja lueskellen pari pakettia kasailin ja niistä mielipiteitä onko sinnepäinkään.
- Pelailua voisi harrastella. - Näyttis GTX 770. - lolwut Itse ottaisin AMD:n setin, mutta tällä prossulla (niistä lisäkelloista on ihan turha maksaa, varsinkin kun kellotus on niin helppoa kuin se on): http://www.mindfactory.de/product_i...FX-Series-FX-8320-8x-3-50GHz-So-AM3--BOX.html Lisäksi viskoisin tuon piikuikan powerin mäkeen, ja ottaisin tämän tilalle: http://www.mindfactory.de/product_i...er-Golden-Green-PRO-Non-Modular-80--Gold.html Ja sitten vaan tilaukseen.
Juup powerin vähän arvelinkin vaihtoon menevän, joskus tuli levinneen tilalle hätäpäissään liikkeestä haettua. Entisellä koneella tosiaan vain tullut leffa/sarja linjalla oltua, kun ei ole tullut monen monituiseen vuoteen päivitettyä kunnon rautaa sisään. Nyt ajatuksena että päivittääpi sisukset jolla pari vuotta uudemmatkin pelit rullaisi. Osien kehityksiä ei ole tullut seurattua sen kummemmin niin ihan ulalla näistä olen.
Eiköhän suosittelemallasi kokoonpanolla pelamaan vierottautuminenkin onnistune minulle riittävissä merkeissä, jotenkas osat vaan tulemaan. Kiitokset Uppmas vinkeistä.
Kingston V300 120GB SSD on alennuksessa 77€, joten vaihto siihen järkevää. Intel settiin tarvitse yhden Sata kaapelin lisää, sillä emon mukana tulee ainoastaan 2kpl .