Elikkäs ennen kuin kaikki tuomitsee, niin selailin noita edellisiä ketjuja eikä oikeen juuri tähän haarukkaan osunut silmään. Tai sitten en vaan huomannut. Mutta jokatapauksessa, pelikonetta ostamassa. Vanha on jäänyt ajasta jo jälkeen ja muutenki jumissa. Tavotteena olis saada kone, joka kestää 1-2 vuotta eteenpäin pelien tahdissa hyvinkin ja semmoset pohjat sinne, että on varaa niille päivitellä sitten tarpeen mukaan kun teknik kehittyy. Budjetti mainittiinki tossa otsakkeessa, mutta olis kiva ettei se paljoa kuitenkaan 600e ylittäis. Käyttis löytyy omasta takaa, kaikki muu uusiksi. Kasaus kanssa siihen päälle ei itellä riitä näppäryys. Edellisen koneen osat valitsin aika lailla itse, mutta ehkä se ei nyt niin hyvin mennykään ja nyt ajattelin kysästä viksummilta. Kiitokset ehotuksista jo näin etukäteen! Tällä hetkellä peleihin kuuluis lähinnä SWTOR, MW3 ja cod4 promod, mutta viimesin nyt pyörii säkillä perunoita.
Prossu Piledriveriks tulevaisuudessa, Ivy Bridge on nähty. Toinen muistikampa ehkä. Kovo on tulevaisuudessaki ihan pätevä. Poweri ja koppa peruskamaa. Näyttis sen mukaan paljoko saa mennä yli 500. Ja paikka oli Systemastore.
Jees, oon katellu tuota radeon 6870 näyttistä. Näyttäs olevan ihan ok jonku aikaa raskaampienkin pelien kanssa. Thoughts?
Mulla 6870 (itse ylikellotettu) ja bf3 pyörii hyvin ultaralla kunhan otat sen AA:n kokonaan pois. Kaverina 2500k prossu ja 16 gigaa muistia.