Elikkä huomenna lähtee tilaukseen kone jonka hinta pyörii siinä 1300 e vaihteilla, oisko teillä yhtään parannettavaa minun osa valintoihin ?
Jos sulla kerran tulee toi Vendetta viilentämään prossua niin ota prossusta Tray malli, joka on ilman tuuletinta. Et tee tolla boxedilla mitään. Toi koppa on taitaa olla vain hyvännäköinen ja aika hintainen sellaiseksi. Mahdat kumminkin olla jo tutustunut esim Antecin P182 -koteloon? Tuosta näyttiksestä en kyllä menis maksamaan 500 euroa. Eikö olis helpompi ottaa yksi perus 4870 ja toinen kylkeen jos alkaa myöhemmin tehdä tiukkaa. Emosi tukee Crossfireä. Kauppakaan ei ole enää niitä halvimpia. Nettori.org voisi olla halvempi kauppa, jos vain viitsisit kokeilla. Toistaalta jos pappa betalar, jolta tämä pahasti vaikuttaa niin sama kait se on paljo noista maksaa. Olethan vielä tietoinen, että tarvitset 64bit käyttiksen hyödyntääksesi kokonaan keskusmuistisi?
Kyllä se boxed kannattaa ottaa. Boxedissa takuu 3v, tray 1v. Ja näyttäisi siltä, että Jimm's PC-Storessa on tuo boxed 2€ halvempi kuin tray, ainakin viestin kirjoitushetkellä.
mikä järki maksaa 2 e enemmän tray mallista ? ihan sama heittää vaan se tuuletin pois. Ja luulen että armor+ on parempi kun p182 vaikka maksaakin 20 e enemmän
Coolermaster Haf? Loistava kotelo ja parempi kuin kumpikaan yllämainituista. Tosiaan maksat aika reilusti helvetin tehokkaasta näyttiksestä. Millä resoilla pelaat?
Vaihda ainakin tuo DVD-asema johonkin toiseen, koska kun kävin tilaamassa oman koneeni Jimmsiltä, he vaihtoivat sen koska tuossa SH-S223F:ssä on ollut jotain vikaa. Toinen vaihtoehto kotelolle on, kuten sanottu, Coolermaster HAF 932. Tässä arvostelu. Kannattaa ottaa virtalähteeksi Enermax 625W Modu82+ joka on varmaan paras tuohon kokoonpanoon.
Tarkotus ois sitte pelata täyzil farcry 2 sta ja GTA IVt Ja enköhän minä pysy tuossa 620 HX ssä ja en tiedä vielä tilaanko Armor + MX vai Twelve Hundredin
Oliko tuo 620HX myös Seasonicin tuotantoa? En millään muistanut, siksi ehdotin tuota Enermaxia. Noh anyway, kannattaa odottaa kunnon arvostelua 295 GTX:stä, jos noin paljon olet valmis panostamaan näytönohjaimeen. Se lievästi sanottuna harmittaisi varmaan vähän, jos saman hintainen näytönohjain olisi 4870 X2:ta parempi, ja tullut ulos viikko koneen tilaamisen jälkeen. Koteloksi ominaisuuksien puolesta Antec Twelve Hundred, vei tuossa postaamassani linkissä Thermaltake Armor+ MX:ää.
En ymmärrä miksi pitää ottaa huonompi kotelo vaikka olisikin hiukan paremman näköinen. -,- Twelve hundred ja Coolemaster HAF näyttäis olevan ainaki Jimssillä samanhintaisia, joten ole viisas ja valitse Coolermaster???
Tuo armor kotelo on suoraansanottuna aivan paska. Ostin armor+ kotelon vähän aikaa sitten ja vaihdoin sen viikon päästä. Oli huonoimman laatuinen kotelo jonka olen nahnyt! Kamalasta halvasta ja huterasta muovista tehty häkkyrä. Vaihdoin CM Cosmos S koteloon ja rakennuslaatu tuntui miljoona kertaa paremmalta. En enää koskaan osta thermaltaken koteloita.
Minä pistäisin tuohon kyllä Amd:n Phenom II prossun, sille sopivan emon ja odottaisin Gtx 295 saapumista.