No tässä ois hieman suurempi paketti kuin edellinen... Sanookas onkos tässä jotain epäsopivuus hommia ja laittakaa postia jos löytyy halvempia komponenentteja,jotka ovat (lähes) yhtä hyviä... Ja sanookas tuuletin (tai halpa nestejäähy) joka sopis tämmöseen pakettiin... Näyttö itse asiassa tulee olemaan varmaankin BenQ HD2200, koska on ihan hauskan näkönen ja muusta ei oo oikee valitettu kuin kajareist... Ja onkos tuo mun näytönohjain liian hyvä, jos nyt aattelis et toimii seuraavat 5(vai kenties liian huono?)Ja kun aattelin kellotella niin onkos tuolla muistin nopeudella välia?? Koska lueskelin jotain threadii ja siellä oli että minimissään 1300 mhz sopisi hänelle...Mutta niin, tässä olisi paketti: Kotelo: Nexus Clodius black Virtalähde: OCZ GAMEXSTREAM 700W Emolevy: Asus P5Q Prosessori: Intel Core 2 Quad Q9650 Boxed Muisti: Kingston 8GB 800MHZ DDR2 CL5 DIMM kit Kiintolevy: WD CAVIAR BLACK 640GB SATA2 7200RPM 32MB Näytönohjain: Radeon HD 4870 X2 PCIE 2GB DDR5
Ekana pomppaa silmään toi kauhea muistin määrä, että ilmeisesti sitten on käyttis myös sen mukainen, että noista hyötyykin? Noista OCZ virtalähteistäkään en ole varma onko ne välttämättä ihan huippuja, Corsair HX sarjalaiset on tietääkseni ainaskin ollu hyviä ja luotettavia, sellaista kannattaa varmaan siis harkita tilalle.
Itse vaihtaisin prossuksi Phenom II 940 BE (tai rahapulan sattuessa 920), ja emoksi joku am2+ kantainen.. Tuota muistimäärää tuskin tulet tarvitsemaan, ellet sitten tee jotain raskasta kuvan/videonkäsittelyä yms.. Pelikoneeseen 4GB on enemmänkin kuin tarpeeksi. Poweriksi Corsair 520w tai Enermax 525w. Prossujäähyksi on hyvä vaikkapa Noctua NH-C12P