Eli oon tässä katellu tuolta osia koneesee, ja on tollane paketti nyt alkuunsa katottu. Pitäs saada kone pyörittää esim. tälläsiä hyviä pelejä: Crysis(2), Battlefield 3 maximi graffoilla moitteettomasti, sekä muuhunki yleis käyttöön (leffoihin, musiikkiin), ja voisitte tuolt sivulta katella jotai hyvää settii? Pistän oman paketin jonka kattonu tähä täs iha lähiaikoina. Ja kookoominenha ei nii vaikeeta oo?, pari, muutama tuttuaki koonnu ja kaveri kanssa kokoomassa. Kunha pysyis siin alle 800 euron ja päälle 650 euroo saa olla! - Alottelija kun oon viel näis asioissa, kaveri jeesaa, ja teki voisitte varmaan. Kiitos jo etukäteen.
Jotakin tuollasta: Jos postikulujen kanssa menee yli budjetin, niin vaihda esim. johonkin halvempaan GTX 570:een. Ja tarkista että tuleeko kotelosta lisäpostikuluja. jos tulee, niin tiputa kotelo pois ja hae kotelo Jimmsiltä tai Silent rigistä (ehkä kympin kalliimpi suomesta ostettuna tuo Shinobi). Minä olin sillä olettamuksella että postikulut olisivat 30 euron luokkaa. Jos paljonkin olin väärässä, niin täytyy sitten rukata pakettia.
Joo unohdin mainita että, kotelon hankin Suomesta, ja hiiri, näyttö, näppikset löytyy. Kunha kone pyörii hyvin, kestää kauan, ja pelaaminen olisi sulavaa jopa maximi graffoilla. Postikulut oli se 30 euroa. Kattoo jos saatais budjetti pidettyy alle 800 e mutta katellaa, katellaa.. ja uudet ei voi linkittää kuvia ni en pysty viel heittää mun pakettii
Hei meikällä saman suuntainen pähkinä purtavana, joten käytän jo avattua keskustelua hyväksi. Itse olen tosin katsellut Suomalaisista puodeista osia ja päätynyt seuraaviin: ======================================================================= Western Digital Caviar Blue 500GB SATA3 40.90e Asus M4A87TD/USB3 AMD 870 AM3 ATX-emolev 85.90e Antec Three Hundred ATX-kotelo ilman vir 55.90e Asus DRW-24B3ST/BLK/G/AS 24x DVD+/-RW, m 22.90e Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 Radeon HD 6870 176,90e AMD Phenom II X4 975 Black Edition -pros 147.90e Corsair CX600W V2 CX-sarjan 600 W ATX-vi 65.90e Kingston HyperX Genesis KHX1600C9D3K2/8G 54.90e ======================================================================= Yhteishinta: 651.20e En tiedä tuosta emolevystä, enkä virtalähteestä, miten käyvät, mutta tuo paketti olisi muuten mielestäni ok. Paljolti tarjoustuotteita. Mainittakoon, että budjetti n. alle 700€ ja tulisi sekä kevyeen peli, että kuvanmuokkaus ja 3d-mallinnus puuhiin +mitä muuta sitä keksiikään. Joten toivotaan parannusehdotuksia ja muuta kommenttia.