Holâ kaikille! Hakusessa olisi High-End pelikone. Palionko kannattaa pistää €€€ kiinni, että saa sellaisen vihaisen 1440p setin peleihin... Suhtpalion tulee pelattua just jtn Tomb Raideria ja vastaavia SinglePlayer pelei, mut FPS tulee kans tahkottua kivasti CS, CoD, Monster Hunter: World, jnee.. Jos vastailisitte ylläolevaan nii täytän sit konepakettiohjeen mukaisen "lomakkeen"
Budjetti?: 1800€ Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Saa livekortista suht halvalla Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Tarkoitus ois itse opetella vaikka jimss saa sen kasaustakuun? Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: Ehkä ajurit ois hyvä päivittää jossai liikkeessä Ylikellotatko prosessoria?: Kyllä ehkä muutaman vuoden päästä Kotelon koko: Ei väliä, kunhan on "näyttävä" Onko kotelon värillä väliä?: Sininen, mut tuskin semmosia on Onko kotelon ulkomuodolla väliä?: Lasi ois ihan kiva(kiva nähä kokkoonpano) Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Kone tulee pöydälle, että ei mielellään kovaa ääntä Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: Eikai se huono oo olla koneessa Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Haluun hoitaa takuut Suomes (pääsee ehkä helpommalla?) Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: Tekeeks näil enää palio mitää nykyaikana? Haluatko koneeseen SSD:n?: Käyttöjärjestelmälle joo, mut peleille riittää varmaa iha normikovo Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen #1 vai 1# viestissäni mainitsemani pelit Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Eivät kuulu. Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: Eipä ole muuten paitsi näyttönä BenQ 24 ZOWIE XL2411P Muita vaatimuksia/kysymyksiä: Eipä kummemmin
Haluun kysyy tosta - Tarviiko BIOS päivitystä vai pystynkö tekemään sen itse? - Onko helppoa päivittää muutama vuoden päästä? - Onko järkevää ottaa kasaus JIMMS:llä, kun heiltä saa kasaustakuun? - Onko tosta helppo ostaa Winu10 ( https://livekortti.fi/microsoft-windows-10-home--(64-bit-oem)?sqr=Windows 10& ) tosta tulee ilmeisesti joku koodi jolla saan Winun, mut miten asennan sen tohon uuteen PC kui helposti? - Monesti lukenut noista kasauksista ja siinä sanotaan et maadoita itsesi ettei mee komponentit "paskaks" (pahoittelut kielenkäytöstä) nii siks en tiiä kasaanko itse koneen
Ei tartte. On. Tuo on vähän miten sen ottaa. Itse olen kasauttanut kaksi viimeistä konetta. Jos ostaa tuon hintaisen vehkeen Suomesta niin aika sama ottaa kasauskin. Ota tuosta https://murobbs.muropaketti.com/threads/windows-10-pro-lisenssiavaimia-7-kpl-pikatoimitus.1400474/. Riittää kun napsauttaa lämpöpatteria. Villasukille ei kai muutenkaan ole viime aikoina käyttöä ollut.