Uutta puhelinta

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by tememies, May 13, 2007.

1. tememies

tememies Member

Trophy Points:
    11
  2. shnigi

shnigi Active member

Trophy Points:
    66
    älä tota 6288 eli ekaa ainakaan osta siinä on s40 käyttöjärjestelmä mihin ei saa mitää ohjelmia joten unohda se heti. Noista kahdesta sitten se parempi eli uudempi.

3. tememies

tememies Member

Trophy Points:
    11
    Last edited: May 13, 2007
  4. blindpeer

blindpeer Regular member

Trophy Points:
    26
    Tässä puhelinvertailun tulos:
    http://www.puhelinvertailu.com/index.php?p1=n70&p2=n70me eli isompi muistikortti näyttäs tulevan messissä (64Mt Vs. 1Gt). Kaikki DV RS-MMC -muistikortit käypi..

Itse ostin juuri N6131:n ja siinä on S40 v3 ja ainakin omaan käyttöön sopivat sovellukset saa asenneltua.. Kamera tosin vaatii melkein luonnonvalon saadakseen "perfect" kuvia. Ei tässä kyllä ole kuin 1,3Mpix kamera, mutta omaan käyttöön juuri passeli kännykkäkamerana. :)

5. munajorma

munajorma Member

Trophy Points:
    11
    "älä tota 6288 eli ekaa ainakaan osta siinä on s40 käyttöjärjestelmä mihin ei saa mitää ohjelmia joten unohda se heti. Noista kahdesta sitten se parempi eli uudempi."

No tuota... kyllä tuhonkin saa kartat ja navigaattorin ja monta muutakin ohjelmaa, ja muutenkin se tietokone on niitä ohjelmia varten. 6288 omaa selvästi paremman näytön ja videokameran sekä on helppokäyttöisempi kuin
    nuo n70 ja n72

6. Tom222

Tom222 Guest

Itellä on tuo N70 ja ostin siihen just viime viikolla 2gb muistikortin verkkokaupasta.

Osta N70 =)

7. vaetti

vaetti Regular member

Trophy Points:
    26
    n70 on kyllä omasta mielestä aika kömpelö ja alkaahan se olla aika vanhakin.
    itellä on tässä kuussa ostettu nokia 6300, josta pidän todella paljon, mutta siinä on huonompi kamera verrattuna n70, n73.
    ja alusta siinä on kanssa s40, mikä on omasta mielestä juuri sopiva.

8. Tom222

Tom222 Guest

Pystytkö mitenkään perustelemaan, et millä lailla kömpelö. Mun mielestä ainakin yks parhaiten taskuun ja käteen sopivista s60 puhelimista.

Tosin kameran suoja on vähän huono..

9. vaetti

vaetti Regular member

Trophy Points:
    26
    se on aivan liian iso mun makuun ja softa on siinä ihan tuskasen hidas.
    näppäimistön valot menee päälle vasta aivan pimeellä.
    kaatuilee sillon tällön.
    ja noi on kokemuksesta kaveri myi sen mulle, kun oli kyllästynyt siihen ja kuukauden käytön jälkeen myin itekkin sen pois. hirvee pettymys.
    n73 on täysin eri puhelin, vaikka sekin on liian iso.

10. Tom222

Tom222 Guest

Kyllä mulla ainakin palaa koko aika näppäimistön valot kun vaan painaa jotaki nappia. Juu vähän hidas on, mutta eikös noi S60 puhelimet oo kaikki vähän hitaampia ku S40?

Share This Page