Moro! Kyselisin mielipiteitä ja neuvoja uusiin osiin koskien mitä oon aatellu hommata... eli siis rahaa on se n. 500-650€ käytettävissä ja sil pitäs saaha prossu, emo, muistit ja näyttis pelaamist varte nyt ja ehkä hieman tulevaisuuttakin aatellen. Prossuja oon katellu ja päätyny näihi kolmee... -AMD Athlon 64 X2 5000+ -AMD Athlon 64 X2 6000+ -Intel Core 2 Duo E6750 En oo oikee varma et mikä näistä olis se oikee... kannattaako panostaa kunnon prossuu vai onks se rahareikä mis säästää??? Ja sit tietekii se emo noihi prossuihi mut niist ei oo mitää hajua... Eli mitä suosittelette noille prossuille. Muistejakii oon katellu mut niitäkii löytyy monee hintaa eri laisia, lähinnä oon aatellu ladata kokoon panoo sen 4gt mutta mutta... millä merkillä varustettuna ja minkä nopeuksista? vai kannattaako täs sit säästää ja laittaa vaa se 2gt Sitte viimeisenä mutta ei vähäisimpänä näyttis... ja näitä oon kattonu mut en oo varma kun specseiltää ei näytä nii erillaisilta mut hinnaltaa kyl... (lähinnä noi GeForcet) -EVGA GeForce 8800 GT 512MB SUPERCLOCKED -Club3D GeForce 8800GT 512MB GDDR3 -Club3D Radeon HD 3870 PCI-E 512MB GDDR-4 Oon kuullu et GeForcet olis täl hetkel parempii pelaamisee... onko asia näi??? Jos saatte noist veistettyy jonki näppärän kokonaisuuden ni postittakaa ihmeessä (mitä halvemmalla, sen parempi)ja kaikki muuki tieto o kiitettävää! Kiitos -Rootti
E6750 ja emoksi Abit IP35...jotain 800Mhz muistia, se on niin halpaa että suoraan 4GB ainakin jos Vistaa käytät... E6750 ~180e Abit IP35 ~100e/Abit IP35-E ~80e 4GB (esim. G.Skill) ~100e 8800GT? Jos jostain vaan saat...