Niinkuin otsikkokin kertoo, olen hommaamassa uutta töllöä. Olen vertaillut muutamia malleja ja enää oikeastaan pähkäilen koon puolesta tai oikeastaan kahdesta mallista. 32" Sony KDL-32S2510 37" JVC LT-37DR7 Sonyä nyt ainakin on kehuttu eri palstoilla ja vaikuttaa turvalliselta hankinnalta. Mites tuo JVC? Isompi olis aina isompi, mutta onko parempi? Tällä hetkellä katseluetäisyys on noin 3 metriä, mutta tulevaisuudessa kasvanee hieman. Ehkä 4-5 metriin. En tule käyttämään tv:tä tietokoneen monitorina, vaan ihan telkkarina ja leffan katseluun DVD:ltä.
Vakuutusyhtiö tarjosi mulle hajonneen JVC:n putken tilalle vastaavaa JVC:n 32" ruutua ja se oli ainakin niin kauheaa kuraa, että huh huh. Ottaisin Sonyn, mutta käy nyt kattelemassa niitä jossain ensin.
Kattomassa ollaan käyty, mut ei ole oikein pystynyt vertailemaan niitä noissa kaupan ständeissä. Osan lähetykset tulee digiboxista, osa DVD:ltä, osa Sateliitista. Myös säädöt on joka koneessa eri setupeissa. Koomisinta tuolla liikkeessä katsellessa on se, että 32" näyttää tosi pieneltä ja olemattomalta kaikkien 50+" töllöjen rinnalla. Tilanne hiukan muuttuu kun roudaat sen 20m2 kokoiseen olohuoneeseen.
Sanot siellä kaupassa henkilökunnalle, että nyt on saatava 2 ostovaihtoehtoa vertailuun vierekkäin ja samasta lähteestä kuva kumpaankin, jos mielivät 1 television enemmän tänään myydä.