Olisin ostamassa uutta tekllaria sellaisenek äyttötarkoitukseen, että tällä hetkellä se tulisi tietokoneen näytöksi, katselyetäisyys on erittäin joustava, ja myöhemmin olisi tarkoitus hankkia siihen pleikkari kolmosta. Eli millainen kannattasi ostaa? Koon suhteen itsellä on pylrinyt mielessä 37'' - 42'', kuitenkin siten, että ei hinta menis 800 €:n yli. Virittimistä sen verran, että telkkari tulee oletuksella tietokoneen kautta, joten sisäänrakennettu boksi ei ole välttämättömyys. Full HD olisi kuitenkin hyvä olla, vai? 42'' kokoluokassa olisi budjettiin ihan hyvin sopiva Toshiba 42XV550P, mutta arveluttaa toi noin alhanen hinta, onkohan siinä jotain, mikä pitäis tietää ennen hankkimista...? Antakaa ehdotuksia!
No hyvähän se on, mutta kuinkahan hyvin tuo mainitsemani vehjas sitten soveltuu tällaiseen käyttötarkoitukseen?
jos sulla on nvidian näytönohjain niin sitten pitäisi toimia ton telkun kanssa ainakin aikaisemmin oli atin ohjaimilla ongelmaa saada fulhd kuvaa toshiban telkusta ulos en tiedä onko ongelma poistunut uusilla ajureilla (atihan on sellainen ongelmanäytönohjain) ja fulhd kuvaan pääsee vain hdmi liittimen kautta
No näyttiksenä on mulla tuo shapphire HD 4870 1G. mutta minulla ei ole ainakaan mitän valitettavaa ikinä ollut ajurien kanssa, ja atia olen käyttänyt suurimman osan ajasta. Ja tokihan minulla ko. liitin on, varsinkin kun tohon malliin ei taida edees saaada kuvaan mulla kaapelilla sisään....
siis atin näyttikset pelaa kyllä normaali näyttöjen kanssa hyvin , mutta jokin yhteensopivuusongelma oli ainakin vielä talvella toshiba televisioiden kanssa DVI-HDMI johdolla eli telkkuun ei tullut kuvaa.. tietysti 15 piikkisellä d-sub johdolla kuva tulee mutta sitäkautta ei saa fulHD kuvaa vaan jäädään 1366x768 resoon edit. jos lontoo taittuu niin täältä voit lukea itse ...
Pakko myöntää, että aika pahalta vaikuttaa... Olisko sitten muista ehotuksia tohon hinta ja kokoluokkaan, jotka toimis vähemmällä vaivalla? Edit löytyi itsellä ehdotus, toimiiko mirain telkkarit atin ohjaimilla paremmin ja varmemmin? Entä onko kellään mitään pahaa sanottavaa ko. merkistä? Itse en ainakaan pikaisesti löytänyt mitään ongelmiin viittaavaa, mutta en varmaan oikeasta paikasta osaakaan etsiä... 2nd edit Nyt on ostettuna ja koneessa kiinni Mirai DTL-742E600. Mitään valittamista ei ole, kuvanlaatu on hyvä, ei nyi edes pelatessa ja ATI:n kortti siirtää Full-HD resolla kuvan ilman ongelmia. Värisäädöt ovat hieman rajoittuneet, mutta koska kuvaa ei todellakaan tarvitse säätää, niin ei mitään valittamista. Kiitos kaikille auttaneille!