Tervehdys, vanha tietokoneeni on nyt palvellut minua jo noin 3 vuotta ja alkaa käymään jo hitaalla eikä pelitkään pyöri, joten uutta tietokonetta tässä hankkimassa. Tietokoneasiantuntemus ei ole ihan minun lajiani joten päätin kysyä teiltä fiksuimmilta ihmisiltä mitä mieltä olisitte tästä kokoonpanosta, jonka saa Lahden datatronicista 603 eurolla, kokoonpanoa voi räätälöidä mieleisekseen. Tietokone perus pelaamiseen / normaalikäyttöön pienellä budjetilla. Optinen asema: DVD+-RW Prosessori: AMD ATHLON 64 X2 5200+ AM2 (65W) BOX Emolevy : ASUS AM2+ GF7025 VGA DDR2 SATA2 GLAN 8CH Kiintolevy: 500GB SATA2 7200RPM 16MB Muisti: DDR2 4 GB Kotelo: Miditower 500W Näytönohjain: ASUS GF 8500GT PCIE 1GB 128-BIT DDR2 Näppäimistö ja hiiri Kauttimet: Peruskaiuttimet Käyttöjärjestelmä: VISTA HOME PREM, FI, OEM F-Secure 09 virus&palomuuri 1 vuoden lisenssi Kone asennettuna ja käyttövalmiina Sisältää tekstinkäsittelyn ja taulukkolaskennan Integroitu verkkokortti ja äänikortti. Koneen voi myös valita Windows XP käyttöjärjestelmällä.
Miten olis, jos kasaisit komponenteista? Amd Phenom II X3 720 Asus M4A78 Samsung F1 320Gb Kingston 4Gt ddr2 800mhz Palit GTX 260 SP126 Opti dvdrw 20x sata Chieftec Green 400W Antec Three Hundred Kasattuna tuo paketti jotain 650€ ja tehoja tuplasti enemmän kuin mainitsemassasi paketissa. Toisin sanottuna, valitsemasi paketti on todella luokaton. Tuohon minun pakettiini haet sitten itse Windows7 netistä ilmaiseksi.
Olisiko mahdollista saada komponentteihin linkit esimerkiksi Jimm's pc storeen? Siellä on paljon eri nimisiä enkä ole varma mikä on juuri oikea. Kiitos etukäteen!