En ole viisas koneitten suhteen, joten toivon teidän auttavan minua. Olen ostamassa pöytäkonetta, budjetilla 600-800 euroa ja pelailuun suurinpiirtein olen tulossa käyttämään konetta. Itse selaillut koneita ja aivan pihalla, mikä on hyvä ja niin pois päin. Jotkut sanoo, että kasaamalla kone tulee halvemmaksi, mutta en tiedä mitä osia pitää hankkia? Kuinkas sitte, jos joku pistää hyvät koneen osat tänne niin voinko ottaa lapulle ne osien nimet ja kävellä tietokone kauppaan ja sanoa että kokoa näillä osilla kone minulle?
Kasaamalla tulee halvemmaksi ja saa paremmin vastinetta rahoillensa. Voit tietysti tehdä noinkin, et lapulle, mut ei järkeä kun netistä saa tilattua koneen osista ja he saavat kasattua sen kunhan ottaa mukaan sen palvelun vielä. Ei ole pahan hintainen ja sulle jää vain käyttiksen asentaminen jäljelle kotona. Kotelo Emolevy prossu keskusmuistit Näitä kaksi kappaletta. kovo virtalähde dvd-asema näyttis Lisäksi, kun haluat koneen koottuna, niin tämä palvelu ostoskoriin mukaan. Kone tulee siis, kasattuna ja sinun tarvitsee enää vain asentaa käyttis, mikä on seuraava-painiketta painamista. Tällä koneella saa pelattua hyvin. Yhteishinta postikuluineen on 811.4e + toimituskulut. Kauppana silentrig.com
keskusmuistit Näitä kaksi kappaletta. Olen ite kanssa hankkimassa konetta todennäköisesti tuolta silent rigistä. Niin kumpi on parempi 2 x 2gb vai yks tomonen 4gb kampa?
Mikä käyttis kannattaisi ostaa ja minkähintainen tulee olemaan? Saako tuohon vaihdettua parempia osia jos/ja kun niitä tulee myyntiin?
Windows 7 64-bit Home Premium, ~100-110€. Osia saa tietysti vaihdettua, vaikkei duecon setistä varmaan hetkeen tarvi mitään vaihtaa. SGB1: Periaatteessa kaksi muistikampaa toimii dual channel -emossa aavistuksen nopeammin, mutta ero ei ole merkittävä. Jos kone tulee puhtaasti pelikäyttöön, niin voi ostaa 2x2Gt, jos vähääkään epäilee että joskus laittaisi lisää muistia, niin yksi neljän gigan kampa, jolloin vierellä on helppo heittää toinen.
Axu_ kanssa samaa mieltä, Windows 7 64-bit home premium ehdottomasti. Kyseiseen koneeseen saa vaihdettua helposti uusia osia, kun tulee ajankohtaiseksi. Tosin tolla koneella pelaillaan aika pitkään.