Terve , en tiedä itse paljoakaan koneen komponenteista ja olis tarkotus hankkia kone kevyehköön pelailuun ( tai niin ainakin luulisin? WoT ja LoL ) ja netissä surfailuun , parhaimpiin grafiikkoihin ei tarvitse yltää tuolla budjetilla mutta olisi hyvä jos pääsisi edes sen 20fps yli jolla olen tähän asti kiduttaen itseäni pelannut , kaikki muu on jo (näyttö , näppis , hiiri , käyttis ) Budjetti?: 500€ Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Ei Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: Ei Ylikellotatko prosessoria?: En Kotelon koko: ATX Onko kotelon värillä väliä?: Musta Onko kotelon ulkomuodolla väliä?: Ei Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Hiljainen olisi paras kunhan ei vaikuta suoritustehoon. Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: Kyllä Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Ei Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: DVD Haluatko koneeseen SSD:n?: En usko että mahtuu tuohon budjettiin Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen (World of Tanks , League of Legends) / Normi netin surffailu. Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: ( näyttö , näppis , hiiri , käyttis ) Muita vaatimuksia/kysymyksiä: Olis hyvä jos WoT ja LoL pyöris vähintään medium graffuil 60+ fps , ja saisi osat joko jimms:istä tai systemastoresta. Eipä täs muuta.
Kiitoksia listasta , anteeksi kun vielä kyseenalaistan mutta onko tässä 100% varmasti kaikki mitä tarvitsen toimivaan koneeseen ( pelailuun , surfailuun ) ku näyttää vaa nii vähä näit komponentteja ? ja osaatko sanoa millasen fps ja mil asetuksil tuun saamaa täl kokoonpanolla? kiitoksia viel kerra .
Puuttuuks tosta jotain? Ei mun mielestä. Pelailu sujuu kohtuullisesti, surffaus hyvin. Tossa olis LÖLlista Näyttäis pyörivän 60 FPS. WoT:sta en osaa sanoo mut pelihän on täyttä kuraa teknisesti.
Juu ei siit varmastikkaa puuttunu mitää , aattelin vaa varmistaa , ja iha hyvält näyttää jos LoL pyörii ton 60fps high graffuil , luulis nyt et WoT joteki pyöris myös , ei ehk parhail graffuil mut ei se mulle tärkeet oo , kiitoksii EDIT : Just ite huomasin että ei ole näytönohjainta , vai onko tossa joku sisäänrakennettu? vai eiko tartte ollekaa? oon vähä ulalla , sori jos tää oli vähä tyhmä kysymys. EDIT 2 : ja jos siin on sisäänrakennettu nii sithä pystyn ostamaa erillisen kunnon näytönohjaimen myöhemmin?
Siitä puuttuu: Näytönohjain, sillä tässä tapauksessa se näytönohjain on prossun sisällä. Siksi listassa ei ole erillistä näytönohjainta. SSS levy, joka taas on otettu pois budjetin takia. Muissa paketeissa SSD on yks asia enemmän, mutta koska se ei ole toiminnan kannalta pakollinen niin sitä ei ole. Jos muut osat löytyy (Windows, näppis, hiiri, hiirimatto, näyttö, kuulokkeet tai kaijuttimet) niin sit tossa on kaikki. Tosin takatuuletinta ei oo ollenkaan, joten suosittelisin tosi lämpimästi että otat semmosen mukaan. Joko: http://www.jimms.fi/tuote/SWIF2--921 Tai: http://www.jimms.fi/tuote/NF-B9-REDUX-1600