Eli olen tilaamassa uutta tietokonetta, mutta mulla ei ole kokemusta hirveesti joten olisi kiva kuulla jos kannattaa jotain vaihtaa. Ja mielummin ylöspäin hinnassa ei mennä, koska rahaa ei ole hirveästi. Valitsin prosessorini siltä kannalta, että tulen pelaamaan/streamaamaan Dota 2:sta, ja huomasin eräistä testeistä tämän olevan parempi streamatessa. Kiitos jo etukäteen. http://filebank.fi/21458/morz.png.html Kuvalinkki korjattu. -Axu_
Muistit http://www.systemastore.fi/product_info.php?cPath=1_16_532&products_id=62726 Toisin ku Intelin antiikkiromut, toi prossu tukee kunnon muisteja.
Jos saksasta tilaaminen onnistuu... + 30€ postit + Kotelo suomesta esim jimms = Näyttis reilusti tehokkaampi = Parempi poweri = Emolevy samaa tasoa i5 3570K vs FX 8350 en tiedä kumpi on parempi tuossa käytössä, mutta ainakin i5 on hieman kalliimpi. Jos suomesta kuitenkin meinaat ostaa, niin ei tuossa ole sinällään mitään vikaa, mutta näyttis on reilusti heikoinlenkki.
Meinaatko ap kellottaa konettasi? Jos meinaat, niin vaihda emolevy astetta rankempaan malliin. Tossa on aika heikko virransyöttö, joka rajoittaa kellottamista merkittävästi yli 4-ytimisillä prossuilla. Tämä siis Lurluckin paketissa.
samaa mieltä,itse omistan tuon kyseisen perskiven emon,ja kyllä hamuttaisi otaa samasta emosta 990 sarjan malli,koska "vain" 4+1 virransyöttö tässä,ei virransyöttö riitä kunnolla,parhaiten toimivat kellot olleet 3.9GHz vakaina,4Ghz toimi myös jonkin aikaa,mutta heitti Bsodin,kun virransyöttö lämpeni liikaa (ja tuuletin on modattu tietysti vieläpä tuonne)
Tässä yksi sopiva vaihtoehto kellotukseen : Vikana on sitten hinta joka on yli satasen. Lisäksi tietysti tarvittaisiin cooleri ja AMD:lle sopivat muistit, nutta tuo silencio on aika umpinainen kuori kellotustarkoitukseen, eli valintoja mihin panostaa.
Itellä on toi Extreme4(en tiedä paljonko eroaa Extreme3) jotenkin vielä neliydin-bulldozerilla menee kun haukkaa kuitenkin virtaa vähemmän kuin noi 8-ytimiset, mutta tulee selvä katto vastaan johtuen emosta.
Ai,puhuttiinko tässä extreme 3:sta? ,itsellä siis tuo extreme 4 970,ja ok emo muuten,mutta -sata paikkoja vain 5, -näyttis menee sata-paikkojen päälle helposti -yksi sata-paikka ylödpäin käännety -viransyötön huonous isommilla kellotuksilla (itse siis kellotan unlocattua 960T@1600T:tä) -Virransyötön puuttelinen jäähdytys, -vain yksi pci-paikka,ja sekin sijoitettu hieman huonoon paikkaan,