Väliaikaisten kansioiden ja tiedostojen ongelma

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by mazanator, Mar 12, 2005.

  1. mazanator

    mazanator Member

    Joined:
    Mar 12, 2005
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Juu, elikä mulla olis tällänen ongelma et kone ei suostu tekemään väliaikasii kansioi tai tiedostoi. Tämä taas johtaa siihen että kaiken instaaminen tulee vaikeaksi tai mahdottomaksi. Koneeni hidastelee ja jäätyy myös paljon. Ikkunat menevät ei vastaa tilaan ja saan paljon EXPLORER.EXE on suorittanut virhetoiminnon viestejä. Elikä koneeni on paskana. Onkohan tähän muuta korjaustoimintoa kuin forkkaus, joka pelottaa minua koska en ole tehnyt sitä koskaan enkä jaksaisi hakea musiikkiia tai instaa kaikkia ohjelmia uudelleen. Mutta jos teillä kokeneemmilla neroilla olisi hyviä vinkkejä olisin erittäin iloinen. Kiitos jo etukäteen
     
  2. Erkkimon

    Erkkimon Active member

    Joined:
    Jan 26, 2005
    Messages:
    1,164
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Eli edessä on projekti, joka nortsisti pitäis tehä joka vuos Wintoosalle. Heitä Wintoosan asennuslevyke sisää ja valitse korjausasennus, nii ei tartte forkata.

    Musat kandeeraa heittää frendin kovikselle. Tietysti tältä vaivalta oisit säästyny ku oisit tehny parikymmengigasen osion tällasen päivän varalle. Mut menneitä ei pidä murehtia! Ohjelmien installointi nyt ei oo homma eikä mikää.

    Ja jos et oo koskaa forkannu, ota se vaikka seikkailuna. Forkkaaminen on tosi tärkee taito. Ja myös käyttiksen asennus. Eli forkkaamalla tulee paras tulos. Pääsee aina alottamaa puhtaalta pöydältä.
     
  3. Michelin

    Michelin Regular member

    Joined:
    Jul 30, 2003
    Messages:
    407
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Oli muuten upeasti sanottu!

    Juu, eli korjausasennusta voi kokeilla windowsin asennuslevykkeellä. Forkkaushan on oikeasti se ihan viimeinen keino tosin se on poikaa :)
    Oletko ajanut läpi Ad awaret, eheyttänyt kovalevyn yms eikä ole auttanut?? Musiikinhaku uudestaan yms ei kuitenkaan ole niin paha projekti, tärkein mun mielestä on että löytyy tarvittavat ajurit jos joutuu face to face formatin kanssa.
    Polta vaikka Nerolla multisessionilla ohjelmat jotka haluat yhdele levylle, siitä ne on helppo asentaa uudelleen. Ja vielä jos sinulla oikeasti on yksi ainut suuri C asema niin osioi ehdottomasti tuo levy seuraavalla kerralla.
    Se mikä mua eniten nyppii formatin kanssa on nuo wintoosan päivitykset. Kun on vanha levy niin päivityksiä on reilu 50 + SP:t vielä niin siihen kuluu aikaa, tosin kone sit taas toimi ihan eri lailla ja se on sen arvoista.
    MUTTA forkkamista ei jonkun aikaisemman viestiketjun mukaan saanut suositella joten kato vielä tuo tilanne jos pääsee vaikka korjausasennuksella etiäpäin.
     

Share This Page