Olen kyllä aikaisemmin saanut onnistuneesti kuvan televisioon tällä kokoonpanolla, mutta nyt ei onnistu millään. Mustavalkoiset testiraidat tulevat näkyviin. Kun käynnistän tv-toolin, niin jopa työpöytä tulee näkyviin televisioon värillisenä. Muuten hyvä mutta kuva välkkyy. Sitten jos pistää jonkin leffan pyörimään, niin tv ei pysty sitä näyttämään, vaan ruutuun tulee häiriöraitoja. Kun BSplayerin sulkee, työpöytä tulee takaisin, mutta värit ovat hävinneet jonnekin. Oon kokeillu kloonitilaa ja dualia ja vaihdellu resoluutiota ja virkistystaajuutta. Näytönohjaimena on Geforce 4200ti. Svideo-piuhalla on vehkeet kytketty toisiinsa.
1. Piuhan lähettyvillä ei mitään verkkovirta johtoja ym. 2. Kokeillut poistaa antennipiuhan pois kun katsot?
Kokeilin noita juttuja. Otin antennijohdon irti ja svideo-kaapelin erilleen sähköjohdoista, mutta ei tullut mitään muutosta tilanteeseen. Käynnistelin tossa uudelleen konetta myös. Koneen käynnistyttyä ruudussa on värilliset testiraidat. Laitoin nview asetuksista dual viewin päälle. Testiraidat muuttuivat tällöin mustavalkoisiksi. Tvtoolin käynnistäminen pistää tosiaan sen välkkyvän desktopin ruutuun. Tämän suurempaa edistymistä ei sitten enää saavutakaan. Käynnistin sitten videopätkän ja se alkoi näkymään monitorilla normaalisti, mutta telkkarin ruutu näyttää vain sotkuisia välkkyviä viivoja. Kun suljin Zoom playerin, telkkari ei palautunut enää desktoppiin vaan jäi näyttämään niitä sotkuisia viivoja. Tvtoolin sammuttaminen tämän jälkeen muuten palautti desktopin mustavalkeana ruutuun.
Joo oon kokeillut cloneakin. Ei tosiaan tunnu menevän minkäänlaista signaalia perille ellei käynnistä tvtoolia. Nvidian ajureiden detect display ei tee mitään. Kuvan sain tuonkin verran näkyviin kun käytti tvtoolin force TV detection -toimintoa. Testailin tossa vielä uudestaan. On sillä kloonivalinnalla yksi vaikutus näköjään. Ne testiraidat muuttuvat mustavalkeiksi kun kloonin pistää päälle. En tiiä, lieköhän paskana tuo näytönohjain.