Värit hukassa..

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by Kimmoman, Jul 26, 2004.

1. Kimmoman

Kimmoman Member

Trophy Points:
    11
    Tämähän ei tietysti uutta olisi jos värit eivät vain näkyisi tv:ssä. Mutta tänä aamuna vielä shrekkiä katsoessa värit tulivat svideo piuhan kautta tv:seen (ilman svideo-komposiitti) adapteria..

Anyway. Nyt heitin ihan normaalisti tv:n käyttöön, mutta jostain syystä värit ovat hukassa..kuitenkin pari kuukautta ovat mukana kulkeneet :). Syy?

Radeon 9600 pro / Panasonic p10?, uusimmat catalystit, mutta nekin laitettu jo aikaa sitten..eikä mitään erikoista tehty aamun jälkeen.

2. plugg

plugg Regular member

Trophy Points:
    26
    PAL vaihtunut NTSC:ksi?

3. Kimmoman

Kimmoman Member

Trophy Points:
    11
    Nope. Pal B, Pal G, tai NTSC..mikään näistä ei worki..pelkkää mustavalkoa..myöskään s-video - Komposiitti johto ei toimi. Mustavalkoista vain.

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    tv:stä s-video päällä jos sen voi laittaa?

5. kosa

kosa Guest

minulla täysin vastaava ongelma,jonka kanssa painin tällä hetkellä itse en enää keksi mistä moinen voisi johtua..kertokaa ihmeessä jos löydätte ratkaisun tähän

6. Rikkivety

Rikkivety Regular member

Trophy Points:
    26
    Koettakaa vaihtaa tv:n omista säädöistä AV:n tila videoksi S-videon sijaan. Mulla toimi!

7. Kimmoman

Kimmoman Member

Trophy Points:
    11
    ääh..Eihän tuo kovin kummoinen juttu ollut. Kaukosäätimestä ei jostain syystä pystynyt vaihtamaan av3s:lle..ja epähuomiossa kerran sitten tv:stä valitsin sen ja nyt taas workkii=)

Share This Page