Joo mul on Geforce 2 GTS 64 mb näyttis ja ostin siihe s-video kaapelin ja scart adapterin. sain lopulta kuvan tv:seen ajurien vaihdoilla ja säädöllä mut siin on mustavalkoinen kuva! joten miten saan värit kuvaan?
Kokeilin vaihtaa mutta kuva meni vielä paskemman näköiseksi. sellaseksi liilaksi värähteleväksi sössöks...
Sulla on ehkä vanha tv, joka ei tue kunnolla NTSC signaalia. Mulla oli sama ongelma mutta vain Gaystationin ja Mod-piirin kanssa kun käytti jenkkipelejä, mutta uuden tv:n osto korjasi asian.
joo mulla oli sama ongelma mutta sitten vaihdoin sen kanavan sisään tulolaiteen vcr:stä s-videoon niin alkoihan värit näkyä
elillä mitä tarkaan ottaen teit että sait värit. Mulla tulee värit kun laittaa S-Videon etupaneeliin, mutta scart-adapterin kanssa ei värejä näy.Ei oo muuten kivaa kun haluaisi "nauhoittaa" videoille esim leffoja mitä katon tietokoneesta=)
Minullakin on niin että värit eivät toimi S-VHS piuhalla jos siinä on adapteri. Itseasiassa todella monet ovat jauhaneet jippiin foorumeillakin liiankin monet kertaa siitä että miksi värit eivät tule SCART adapterin kanssa. Ja siitä myös tietenkin että vaikka on PAL asetukset värit tulevat mustavalkoisina. Se johtuu yleensä siitä että monienkaan televisioiden SCART liittimet eivät kykene vastaanottamaan S-VHS signaalia kunnolla. Itselläni se ei ole nyt valtava ongelma kun (Matrox) kortista löytyy myös RCA piuhat jolla kuvan saa vaikkapa VHS tai vanhempaankin telkkuun.