Eli voisiko joku auttaa kun täällä näyttää käyvän asiantuntevaa porukkaa ELi olen "hankkinut" psp:lle erään uuden transformers-pelin, joka on tällä hetkellä koneellani cso-muodossa Pspllä on versio 3.11 Nyt olen monta tuntia yrittänyt laittaa sitä kaikenlaisissa muodoissa kaikenlaisiin kansioihin mutta kun ei vain onnistu. Eli kun laitan yhdistän psp:n koneelleni ja avaan ja tarkastelen tiedostoja tulee ruutuun tälläset kansiot kuin mp root music picture psp video eli tälläiset kansiot näin olen ymmärttänyt jotakuinkin että sitten pitää avata psp kansio ja niinpä teenkin js tälläiset kansiot tulevat näkyviin common game savedata system tälläset sen jälkeen tietooni on tullut että avaapas se game-kansio ja niinhän olen tehnyt ja tässä näkymä update UMD Emulator V0.8C tässä näin olen asentanut umd-emulaattorin kuten olen kuullut kopioimalla sen koneeltani ja liittänyt sen tuohon noin sitten kun tuon umd-emulaattorin avaa niin sieltää tulee esiin tällästä PSP UMDEMULATOR readmefirst eli tässä näin tarttes apua . Voisitteko kertoa nyt miten saan transformers pelin joka on cso-muodossa tähän hiivatin psp:hen. Pitääkö minulla olla psp:ssä jokin v.1.5 vai mitä olisi tehtävä Miten taas tuo ISO-kansio tehdään ja mihin. Eli mitä nyt pitäisi tehdä ps. v3.11 tuli gta vice city storiessin mukana sekä muistikortin koko 1 gb
Ensinnäkin, tarviit tälläseen tietokoneelle ladattuun peliin custom firmwaren (esim. 3.03 OE-A) ja sitä ennen sun pitää saada PSP:n firmware 1.50:neen. en tiedä tosta cso muodosta sen enempää, mutta pelin pitäisi olla .ISO muodossa. koita muuttaa se vaikka ultraISO tai powerISO nimisillä ohjelmilla. (ne saa ladattua afterdawnista)
Älä convertoi sitä mihinkään, menee vain enemmän tilaa. Ellei se sitten pätki, mutta se on eri asia. cso on pakattu iso psp:lle, joten vika ei ole siinä. Tarvitset patchaamattoman gta liberty city stories:sta (kysele kavereilta, jos joko peliä tai kavereita ei löydy, osta vaikka huutonetistä, ei nimittäin ole huono peli ja halvalla lähtee) ja downgraderin. Kun olet downgradettanut psp:n, sinun pitää pistää joku oe-firmware psp:lle, mielellään 3.40 oe-a. Unohda ohjeet, ne oli 3.03 firmwarelle. Tuossa on nyt kuitenkin hyvät ohjeet niille, joilla on 3.03 firmis. Sinun täytyy odottaa tuota 3.50 firmiksen downgradea. Sinuna ostaisin Lumines-pelin ja odottaisin sitä downgradea. Siitä pelistä kun on myös löydetty reikä.
tiedoks nyt vaan tännekin et, jos vähä selaa alaspäin noita viestiketjuja ni sieltä löytyy tämmöinen otsikko kuin "3.50 DOWNGRADER ON TULLUT" ja jos et vielä tajunnut ni tos linkki siihen http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/527029
voisi vielä vähän selventää tätä juttua ja selittää yksityiskohtaisemmin askel askeleelta en ole ostamassa mitään uutta peliä joten siinä se vaihtoehtoja enkö esim voisi ladata tuota 3.5 lisää ohjeita kiitos
Et ihan ymmärrä. Älä asenna mitään sonyn firmwareja, jollei joku viisas täällä pyydä. Sinun pitää saada psp:stäsi pois se sonyn firmis, tässä tapauksessa 3.11 ja asentaa psp:hen vaikka 3.40 oe-a. Eli jokin oe-firmware, ei mitään sonyn omia. Ne kun on tehty estämään ladattujen pelien pelaaminen (Ja kaiken muun, johon sony ei ole antanut lupaa). Tällä hetkellä näyttää siltä, että tarvitset lumines-pelin downgradettaaksesi psp:si 1.5 ja siitä 3.40oe-a. Jos et halua ostaa peliä, et voi pelata ladattuja pelejä. Minun mielestäni ainakin on 20e arvoista saada pelata mitä tahansa muuta peliä ilmaiseksi.
mites nää umd-emulaattorit ja fastloaderit liittyy sitten tähän Eikös se olekaan sitten niin yksinkertaista että lataa sopivan firmwaren ja asentaa pelit oikein ja nyt pitääkin mennä ostaa joku peli
Loaderit liittyvät siihen firmwaren vaihtamiseen. Sony kun ei halua, että sitä vaihdetaan sellaiseen, että imutetut pelit toimii. Sen jälkeen pelit vain heitetään muistikortille ja pelataan.