Tälläistä lukkoa olen etsiskellyt,eipä vielä ole löytynyt. Ulkomailta ei viitsi tilailla,kun voi olla epävarmaa saatavuudessa. Olen monista paikoista kysellyt,mutta myydään sitä eioota. Oliskos täällä tietoa,mistä mahdollisesti vois löytyä. Lukko 25 mm X 140 cm <--> 150 cm. Metrin mittaisena löytyisi,mutta pitäisi olla toi 1,4M 1,5 M
Jos on tarkoitus lukita polkupyörä, niin tuossa vaihtoehtoja: GTX spiraalilukko 8mm 150cm sininen | Puuilo Vaijerilukko - Biltema.fi Abus Star spiraalivaijerilukko 150 cm | Motonet Oy
Ei kelpaa,se pitää olla tollainen kuvanmukainen lukko. Sisällä paksu vaijeri,vaijerinpäällä metallihelat. Sitten muovipinnoite lopuksi.Kokonaispaksuus 25 mm. Jotkut liikkeet myyvät näitä mootoripyörälukkoina. Ei tosin näytä nyt löytyvän niistäkään, 1 metrin pituisena jostakin löytyy. Kuvaliitteesä 10mm vaijeri muovipinnoitteen alla. Helposti pistetty leikkureilla poikki.
Jep,tuolta niksmannin mopokaupasta katselin. https://www.fc-moto.de/fi/Tuotemerkit/O/Oxford/Lukot/Vaijerilukot
Joo ei tota mallia löydy mistään vaikka kuinka kaivelis. Muutenkin näyttää kotimaisissa kaupoissa olevan vähän kaapeli/vaijerilukkoja, tai ainakin noita halkaisijaltaan paksumpia. Ketjulukkoja sitten löytyy jonkin verran. Jos lukko tulee pyörään, niin itse ostaisin hyvän U-lukon vaikka ne aika tyyriitä onkin. Yksi vaihtoehto saattaisi olla kysyä jostain liikkeestä, voiko niiden kautta tilata yksittäisiä lukkoja. Saattaa kyllä tulla kalliiksi semmonen.
Saiturinpörssissä oli vastaavia lukkoja,toiselta valmistajalta. Mutta pituudet oli vaan 60 cm ja 120 cm. Empä usko,että jokin liike lähtee yhtä lukkoa tilaamaan. @ Tilaus meni sisään niksmannin mopokauppaan. Eiköhän se sieltä tule perille. DHL hoitaa kuljetuksen.Postikulut 8€