Eli: Olen hankkimassa perheen kakkoskoneeksi kannettavaa,mutta valinta tuntuu olevan aina vaikeampaa,mitä enemmän näitä juttuja täällä luen.Kone lähinnä nettisurffaukseen ja lasten peleihin.Itse olen valikoinut kolme vaihtoehtoa joista haluaisin mielipiteitä.Siis vaihtoehdot: HP Compaq Presario CQ 70-118 eo ,HP Pavilion dv7-1003 ja ACER Aspire 7520-7a4g25mi.Itse olen kallistumassa tuon dv-7 puoleen,mutta kommentteja ja myös muita vaihtoehtoja vastaanotetaan.
Omasta kokemuksesta voin suositella HP.Acerissa tuntuu olevan luotettavuus ongelmia. Oletko ajatellut näytön kokoa 15 vai 17 tuumaa.Itsellä toimii loistavasti 17 tuumaa millä voin katsella tv sängystä tai elokuvia.
Elokuvia silmälläpitäen ajattelin 17".Ja koska laitteesta ei tule mitään mukana kuljetettavaa,niin eikös tuo isompi näyttö ole käytössä muutenkin mukavampi?Pöytäkoneessa 24" näyttö josta mukava katsella leffoja ja tällä uudella koneella tarkoitus lähinnä tarkistella DC++:lta haettuja leffoja yms.Mutta onhan se toki oiva koko makuuhuoneen viihdekäyttöön.