Hei! Olen kasaamassa uutta tietokonetta pelitarkoitukseen. Budjettia koneelle olisi 700e . Hintaan ei tarvitse sisältyä kuin itse kone ilman käyttöjärjestelmää. Eli tavoitteena olisi saada mahdollisimman hyvä/tehokas kone 700 eurolla. Olen lukenut ehdotuksia monista saman hintaluokan koneista, mutta en ole varma mikä niistä olisi paras mahdollinen, siksi pyydänkin teiltä apua. Itse olen pohtinut jotain tämän tapaista ratkaisua: http://www.aijaa.com/v.php?i=4668739.jpg Toivoisin, että joku voisi antaa mahdollisen mielipiteensä koneesta tai ehdottaa jotai parempaa ratkaisua joka sopisi budjetin sisään. Olen kiitollinen kaikista mahdollisista mielipiteistä ja vaihtoehdoista joita minulle ehdotetaan.
Näytönohjaimesta sen verran että älä osta Club3D:tä. Se on vikatilastojen kärkeä. Mieluumin vaikka Sapphire tai XFX.
Itselläni on melkopositiivisia kokemuksia Club3D:n näytönohjaimista. Olen miettinyt myös, kumpi on parempi Amd vai Intel, tai siis kumpi on parempi pelitarkoitukseen. Ja olisiko mahdollista, että joku kasaisi tähän inttelin osilla varustetun koneen.. koneen tulisi siis mahtua tuohon 700e budjettiin ja olla mahdollisimman hyvä/tehokas pelikäyttöön. Kiitos edellisistä vastuksista vastanneille.
Jännä juttu.. Itse kun olen kuullut ja lukenut paljon pahaa Clubeista Mutta joo, jos Clubit eivät ole niin huonoja niin nuo mainitsemasi ovat ainakin huonoja.
Tuo siun paketti on oikeastaan jo hyvä tuolla budjetilla sillä 700€ ei saa intelin i7:kaa ja 775 kantasia inteleitä ei kannata ostella enää uutena kun sille kannalle ei valmisteta enää uusia prossuja. Yks vaihtoehto ois tietysti et oottelet sen pari kuukautta ton koneen kans kuhan tulee Inteliltä i5 prossut ja sit niistä kattoo sopivaa.
nii joo.. olen ootellut jo koneen oston kanssa 2 kuukautta ja nyt alkais tekeemään jo mieli uutta, sillä koulutkin alkaa. Vanha nimittäin sanoi itsensä irti, ja muutenkin se oli jo noin 4 vuotta vanha.. Kiitos paljon avustanne. Eli nyt vain osat tilaukseen
Kattelin vielä tällaista ratkaisua http://www.aijaa.com/v.php?i=4703732.jpg , mutta haluaisin kuulla vielä teidän tuomionne tästä paketista. Onko tässä paketissa kaikki niinkuin pitääkin, vai löytyykö joitain epäkohtia? Ja kumpi mielestänne on järkevämpää ottaa? Hinta erohan ei varsinaisen suuri näitten pakettien välillä ole. Toivoisin mahdollisimman nopeita vastauksia, että saan tilauksen menemään. Kiitos etukäteen vastanneille.
Tuohon 955 settiin kannattais ottaa AM3 emolevy, jotta olis sit kunnon päivitysmahdollisuus. Muuten hyvä paketti, kun prossukin on parempi.
Aivan.. Minkälaista emoa suosittelisitte? Mahdollisesti suht edullinen jos vain on mahdollista. Onko emon vaihto siis välttämätön vai..?