joo sellanen ongelma tässä en tiedä et miss vika on? elikkä en pysty laittaamaan esim:win xp:tä tai win2000 ainut minkä oon saanu jotenkin toimimaan on Win98 mulla on 512ram muistii 860mhz kone 60g tilaa eräs kaverini sain xpeen koneelle ja sano ettei muka mitään ogelmia asennukses.. no sitte kun yritin asentaa vaikka msn messengerii tai winmx.. niin kone rupes siinä jotain lataileen sit kaatu.. yritin käynnistää uudelleen niin tuli aina joku windowssin sinisellä tekstillä varustettu selitys joko jostain muistipaikassa sitä toista en muista.. ja et windows on selvinnyt vakavasta virheestä.. elikkä joko varmaa kovalevyssä vikaa tai emossa.. tai muistissa? kertokaa ny onko kellään ollu samanlaisia ongelmia..?
Joo elikkä tein kyseisen testin tolla..aluks se skannas siinä.. mutta se ei ilmottanu mitään erroreja..sitte huomasin et ne piti erikseen säätää sieltä config jutusta et se näyttää eri juttuja, niin joha rupes näkyyn tuli heti liuta erroreja! ja tämähän valaisia minua mä oon kato aluks epäilly et vika olis emossa.. mut tää oli tosi hyvä juttu kiitos erittäin paljo! oon tätä miettinykki kauan et mis vika.. pitää ny varmaa sit mennä ostaan uus muisti..:OP eikä ihme ku toi muisti oli vielä käytetty edellinen varmaa huomannu ton.. ja on vielä paskaa merkkiä joku spectek.