Vajaa tai puuttuva liitettävyys.

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by oonjoo, Jun 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. oonjoo

    oonjoo Member

    Joined:
    Aug 25, 2005
    Messages:
    60
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    EDIT: tota toista samaa aihetta koskevaa en nähnyt kun aloin kitjoittamaan tätä, minulla vaan vähän tarkempi selostus.

    Joo eli olin koneella ja isä käski poistelemaan ohjelmia. No poistin sitten siinä käyttämättömiä ohjelmia ja sillon vielä toimi netti, mutta kun käynnistin koneen seuraavan kerran, netti sanoi vajaa tai puuttuva liitettävyys. Kun yritin käyttää korjaa toimintoa se pysähtyy kohtaan ip osoitteen uusiminen ja sanoo, että ip osoitetta ei voitu uusia. Kävin sitten katsomassa onko asetukset kunnossa, niin kyllä niiden pitäisi olla suunnilleen oikein. Vaihdoin jopa kaikki johdot ja modeemin. Soitin myös ja varmistin vielä että yhteys on meille kunnossa. Kun mikään ei auttanut niin voiko noiden ohjelmien poistamisella olla jokin yhteys, että siellä olisi samalla mennyt jotain netin kannalta tärkeää jonkun poistamani ohjelman mukana? Vai auttaisiko esim. netin uudelleen asennus tai järjestelmän palautus. Tai voisiko vika olla verkko kortissa, kun kuulin kaverilta että hänelläkin oli ensin netti hidastunut(niin kuin minulla) ja sitten lakannut toimimasta kokonaan.

    Olen yrittänyt miettiä itse ratkaisua mutta nyt olisi apu tarpeen.
     
    Last edited: Jun 28, 2007
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page