valmiiksi ylikelloettu paketti vai oma kokoonpano?

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by oho_oho, Jun 30, 2011.

1. oho_oho

oho_oho Member

Trophy Points:
    11
    niin, olen tässä nyt jonkin aikaa tietokonetta itselleni etsinyt ja tämä sivuhan kannustaa valitsemaan osat itse ja välttämään valmiiksi tehtyjä kauppojen kokoonpanoja. Mutta entäs tämä: http://www.jimmspc-store.fi/tuoteinfo/SF3D-SB-HE-NV?pid=1309461963804 Kyseessähän on valmiiksi ylikellotettu paketti, ja näyttää olevan hyvät osat ja on juuri minun budjettiani, mutta kannattaako minun silti kasata oma kokoonpano? Vai olisiko tämä käypä vaihtoehto?

2. Gameson

Gameson Regular member

Trophy Points:
    46
    Ei missään nimessä ! lc-powerit räjähtää suorastaan naamalle kun pistää koneen käyntiin ja tolla hinnalla saa paljon tehokkaampaa osii tilalle.

3. BPVest

BPVest Senior member

Trophy Points:
    173
    Kaikki valmispaketit on roskaa. Vastaavat kellotukset tekee ite minuuteissa. Poweri tosiaan on pommi.

Tossaki on ylihintaa hitosti. Peruskoppa, paska poweri, peruskovo jne.

Last edited: Jun 30, 2011
  4. oho_oho

oho_oho Member

Trophy Points:
    11
    okei, kiitos! Tämän halusinkin vain varmistaa, kasaampa noitten aikaisempien viestieni vastausten pohjalta jonkun oman rykelmän ja laitan sen sitten tänne. Tolla 1300 hinnalla saisi varmaan tosiaan jopa gtx 580 käyttöön myös, mutta harkitsen vielä, voi olla että vähempikin riittää

5. Themu

Themu Active member

Trophy Points:
    78
    GTX 570 omaa hyvän hinta teho suhteen, ja kellottamalla 580 tasoinen kortti. i5 2500k suosittelen prossuksi ja siihen joku jäähy kiinni. Omien kokemusten kannalta voin sanoo et jos on vähäkään ylimäärästä, niin laita ne isoon koppaan. Koska jos päivität niin ainakin kamat mahtuu ja kiva asentaa kun on tilaa ja osat pysyvät viileinä.

6. power_age

power_age Active member

Trophy Points:
    93
    Tai ehkä kannattaa odottaa ainakin näyttis puolella tulevaa, jos kerran tehonäyttistä on hakusesssa, ehkä pääsee vähemällä....

7. oho_oho

oho_oho Member

Trophy Points:
    11
    tuntuu kyllä siltä että nuo tulee maksamaan ihan älyttömästi, mutta kuullostaa silti hyvältä, voihan tuollaisen sitten vaikka päivittää koneeseen jossain vaiheessa jos vaikka nyt ostaa sitä varten hieman hieman halevemman näyttiksen vaikkapa

Share This Page