Elikkä ongelmani on tällainen. Kun olen laittanut koneeni valmisutilaan vaikka yön ajaksi ja aamulla käynnistän koneen niin yksi kovalevyistä puuttuu aina kun menen katsomaan "Omasta tietokoneesta". Kovalevyn saa kyllä näkyviin, kun menee Ohjauspaneeliin ja sieltä kautta Laitehallintaan ja klikkaan "Etsi laitteistoon tehdyt muutokset" mutta tuota ei jaksaisi enään kovin kauan tehdä.
kovalevy ei ilmeisesti herää valmiustilasta, mutta eikö kone kannattaisi ennemmin sammuttaa yön ajaksi kuin laittaa valmiustilaan.
Itse olen jo pitkään käyttänyt lepotilaa (eli siis hibernate) ja hyvin on pelittänyt, ja herääminen on nopeaa. Mitään ongelmia en ole huomannut.
Joskus Windows 98:n aikoihin ei tuolla Valmius/Lepotilalla tehnyt yhtään mitään, kone ei herännyt koskaan, arpaonnesta tuntui olevan kyllä kiinni lähtikö edes näyttö virransäästötilastaan pois. En ole nyt XP:ssä edes vaivautunut testaamaan, sillä ei ole ollut iso vaiva odotella se puoli minuuttia, jonka kestää kun kone käynnistyy. Jos kestää pidempään niin kyllä sitä tekemistä varmasti keksii, käy vaikka lenkillä
No tarvitsee kone sammuttaa sitten yön ajaksi ja kyllähän sen puoliminuutti jaksaa odotella kun kone käynnistyy.