Valohoitoa koko rahan edestä

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by hk550vxi, Jun 28, 2014.

  1. hk550vxi

    hk550vxi Regular member

    Joined:
    May 1, 2014
    Messages:
    261
    Likes Received:
    32
    Trophy Points:
    28
    Ja hieman enemmänkin.
    Tässä taitaa olla taasen tälläinen tapaus.
    Näinhän siinä käy,kun kukaan ei ota vastuuta mistään.
    Loppumetreillä tietenkin asiakas on syyllinen.
    Saas nähdä miten tässäkin tulee käymään.

    http://www5.tele.fi/foorumi/viewtopic.php?f=4&t=1527&sid=855fafb75306537ac94841d0224d2ed3

    Jos jollakin on vastaavanlaisia kokemuksia omista takuuasioiden hoidosta,
    niin aihetta voi jatkaa omilla kokemuksillaan.

    Ei tietenkään pidä yleistää näitä takuuasioita tämän tapauksen johdosta.
    Näitähän sattuu sillointällöin.
    On vaan huonoa tuuria, asiakasta piestään,kun vierasta sikaa.
     
    Last edited: Jun 29, 2014
  2. rick79

    rick79 Senior member

    Joined:
    Feb 15, 2009
    Messages:
    5,125
    Likes Received:
    547
    Trophy Points:
    193
    Nuo on kyllä perseestä kun asiakas on harvoin oikeassa tuossa tilanteessa. Itselläni ei takuiden kanssa ole kyllä ollut ongelmia. Vaimon kanssa meillä on iphone 4s puhelimet molemmilla jotka on jouduttu käyttämään liikkeessä kun kuumenivat latauksessa. Elisa-shopitin myyjä otti kummallakin kerralla asian ammattimaisesti hoitoonsa ja lisäksi sanoi myös siitä että ota talteen kaikki tiedot, apple kun ei yleensä ala korjaamaan vikoja vaan antaa suoraan uuden puhelimen, ja näin myös tapahtui. Ihan positiivinen fiilis jäi.

    Systemastoresta ostin joskus 30€ näyttiksen htpc:n jonka hdmi-liitin ei sitten toiminutkaan kunnolla. Näyttis oli noin kolme viikkoa reissullansa takuuhuollossa jonka jälkeen soittivat mulle systemasta että koska takuuhuollossa on mennyt luvattoman pitkään (heidän omat sanansa) niin saan valita alle 60€ kategoriassa jonkun näyttiksen jonka he postittavat sitte ilman kuluja.

    Tuossa nyt pari positiivista kokemusta, aika usein tuodaan julki vain negatiiviset kokemukset. Kun kuitenkin pitäis muistaa että yhden negatiivisen kokemuksen vastapuolella voi olla satoja tai tuhansia onnistuneita takuupalautuksia.
     
  3. Axu_

    Axu_ Moderator Staff Member

    Joined:
    Oct 14, 2008
    Messages:
    9,819
    Likes Received:
    239
    Trophy Points:
    143
    Näin juuri. Näitä tapauksia löytyy aina ja joka liikkeen kohdalla, kun turhautunut asiakas avautuu sattumanvaraiselle foorumille. Ihan varmasti oikeastikin huonoja ja asiakkaan kannalta väärin hoidettuja tapauksia on, mutta uskaltaisin väittää, että ei näissä purnauksissa aina ihan kaikkia omia kämmejä viitsitä mainita. ;)

    Ja listään vielä, että omalla kohdalla takuujutut ovat aina hoituneet hyvin, oli kyseessä mikä firma vaan. :)
     

Share This Page