Valokuvat hävis kunnolla??

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by remonen, Jun 20, 2005.

  1. remonen

    remonen Regular member

    Joined:
    Aug 6, 2002
    Messages:
    138
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Noni.. nyt ne mun kuvat sitten hävis ihan kunnolla.. tässä tarina:

    Pistin sen kovon, jossa oli ne kuvat kiinni toiseen koneeseen. asensin restorer2000 ohjelman, ja löysin ja palautin kuvat tälle kovolla työpöydälle "palautukset" kansioon. Otin kovon jossa kuvat oli alunperin, ja alustin sen ja asenin windowsin uudestaan.. no, sitten laitoin tämän kovon, jonne olin kopioinut ne kuvat työpöydälle, niin laitoin tämän kovon kiinni sen toisen kanssa, niin se "palautukset" kansio oli hävinnyt siitä työpöydältä, eikä löytynyt edes haulla kun kirjoitin, ja kovalevytilaakin on vapaana 15gigaa, vaikka silloin sitä oli vaan 10gigaa, kun olin kopioinut ne kovolleni restorer2000 ohjelman avulla.

    Eli, onko enää minkäänlaista kiertotietä miten saisin ne kuvani takaisin??

    Kiitoksia etukäteen paljon..
     
  2. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    29,936
    Likes Received:
    124
    Trophy Points:
    143
    Kokeile siinä levyssa jonka alustit tuota palautusohjelmaa. Jos et mitään deep format:ia ajellut niin siellä on varmaan vielä jotain tallessa.
     
  3. remonen

    remonen Regular member

    Joined:
    Aug 6, 2002
    Messages:
    138
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    en löyvä sieltä mitään.. mutta asensin recover my files ohjelman, niin se löytää kyllä osan noista kuvista.. niin minne ne loput on hävinny??
     
  4. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    29,936
    Likes Received:
    124
    Trophy Points:
    143
    Ne loput on korvattu jollain muilla tiedostoilla. Eli niiden päälle on kirjoitettu jo uutta dataa.
     

Share This Page