etsisin semmosta varmuuskopionti softaa mikä halutuin väliajoin tarkastais tietyn kansion ja jos sinne olisi tullut muutoksia siirtäis ne lisätyt/muuttuneet tiedostot haluttuun paikkaan,tässä tapauksessa palvelimelle. osaako kukaan suositella semmosta hyvää softaa?? olen testaillu paria ilmais ohjelmaa,mutta ei ole toimineet halutulla tavalla,viimeiseksi testasin SyncBackia,mutta ei sekään oikeen toiminu. käyttötarkoitus olisi se että mulla on tuhansia valokuvia,mulla on varmuus kopio ulkosella levyllä,mutta ajattelin kun mulla on palvelimella 50 gigaa levytilaa niin että jos siihen löytyis semmonen softa mikä automaattisesti siirtäis uudet kuvat sinne,jos jollain on käytössä samassa tarkotuksessa hyvä softa niin olisin kiitollinen jos kertoisit mikä softa,softan ei tarvitse välttämättä olla ilmais softa.kiitoksia jo etukäteen vastauksista
googlestahan noita löytyy, esim tämmönen opas http://lifehacker.com/software/geek...omatically-back-up-your-hard-drive-147855.php
niimpä löytyy,tuota juuri testasin,mutta ei oikein toiminut hyvin,siksi kyselinkin onkojollain joku hyvä käytössä,et olisi oma kohtaisia kokemuksia jostain hyvästä softasta.