Mistä johtuu sellainen, että vain yhtäkkiä kuvieni/valokuvieni päälle, yhteen kulmaan tulee lukon kuva? Siinä oli kai jotain tekstiä ... WinLock ... ? Osa kuvista on omiani, osa netistä tallennettuja, vapaita kuvia. Tämä on tapahtunut kahdesti. Olen poistanut "lukotetut kuvat" ja kopioinut varatiedostostani lukottomat kuvat takaisin itselleni. Tein eilen täydellisen Welhon/DNAn/F-Securen tietoturvatarkastuksen koneelleni. Viruksia tai mitään muutakaan ei löytynyt. 1. Mistä tämmöinen lukko-juttu tulee aivan yhtäkkiä ja vielä toistuu? 2. Onko mulla odotettavissa lisää näitä lukotuksia? Koneeni on kannettava Acer ja siinä on Win 7. 3. Onko lukkojuttu huono vai hyvä asia? 4. Miten minun on toimittava/Mitä on tehtävä? Kiitoksia jo etukäteen sille, joka voi ja osaa vastata kysymykseeni.
Lukko-symboli ilmaisee yksityistä tiedostoa tai kansiota, joka sijaitsee muille avoimessa hakemistossa. Tuolta löytyy selitys ja ohjeita, jos englanti sujuu: http://answers.microsoft.com/en-us/...hotos-in/ef6ed259-4e59-4d2c-a90d-c9d2dbe10287