vanha kunnon utorrent

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by hooono, Jan 24, 2012.

  1. hooono

    hooono Member

    Joined:
    Jan 24, 2012
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Noniin, oonko mä vaan jollain tavalla tyhmä vai mikä tässä nyt on. Eli uTorrentilla ladattaessa alakulmassa on oranssi kolmio jonka pitäis olla vihreä. Tiedän jo sen että UpNp pitäs avata modeemin asetuksista. Mutta, kun meen selaimen kautta asetuksiin, en voi painaa mistään. kaikki tiedot näkyy mutta mistään ei voi painaa että sais auki portteja. oon varma että tähän on erittäin yksinkertainen vastaus mutta kun ei leikkaa nii ei leikkaa. ZyXell P-600 series on modeemina.
     
  2. Make_72

    Make_72 Regular member

    Joined:
    Jul 29, 2007
    Messages:
    1,666
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    48
    Tässä nyt ne ohjeet ja tuohon ettei mikään toimi siellä modeemin hallinta sivuilla niin koitas resetoida se modeemi,resetointi tapahtuu painamalla jollain terävällä modeemin takana olevaa reset namiskaa.
    ja asetuksiinhan mentiin -> http://192.168.1.1. ja username ja passu oli molemmat admin
     
  3. hooono

    hooono Member

    Joined:
    Jan 24, 2012
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Joo tähän asti oon ymmärtäny kaiken ku oon lukenu monta kertaa eri ohjeita, mutta kaikissa ohjeissa yks asia mättää ja se on edelleen se, että kun menee selaimen kautta asetuksii, nii ensinnäki se kysyy pelkkää salasanaa ja kun siihe heittää admin nii se tulee vaa takas siihe samaa kohtaa. sit ku painaa pelkästää login nii se menee sisää. siinä siis on aina jo valmiina neljä tähtee salasanana. No, sit kun se menee sinne sisää nii siellä ei oo mitään mistä painaa. ainoostaan vasemmassa yläkulmassa lukee status mistä voi painaa ja oikeella ylä kulmassa apply. ei muuta. Nii ja noi ohjeet oli ihan jees mutta kun menee selaimen kautta modeemin asetuksiin niin tää näyttäis olevan P-660HW-D1 eikä P-660H-T1. en sit tiiä onko sillä niin väliä ?????
     
  4. Make_72

    Make_72 Regular member

    Joined:
    Jul 29, 2007
    Messages:
    1,666
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    48
    okei,eli oikeet ohjeet ovat tässä ja näköjään se passu on 1234
     
  5. hooono

    hooono Member

    Joined:
    Jan 24, 2012
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tuli noidenkin ohjeiden kaa pieniä ongelmia, mutta mitä ihmettä, nyt palaa vihreä valo vaikken oo tehny juuri mitään ? lataa n. 500kt/s ku aloin lataamaan sarjaa uudelleen :D
     
  6. Make_72

    Make_72 Regular member

    Joined:
    Jul 29, 2007
    Messages:
    1,666
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    48
    henkimaelman juttuja :D ,syy voi olla siinä et jos resetoit sen modeemin niin se meni siltaavaan tilaan eli et ole enään natin takana.
     
  7. pentsu

    pentsu Active member

    Joined:
    Mar 7, 2008
    Messages:
    1,388
    Likes Received:
    24
    Trophy Points:
    68
    Minkäslaisella koneella yrität mennä sinne asetuksiin? Nimittäin WLAN:lla ei useimmissa modeemeissa onnistu, vaan koneen pitää olla piuhalla kiinni.
     
  8. hooono

    hooono Member

    Joined:
    Jan 24, 2012
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    sehän siinä on ku en tehny nii.. mää vähä mietinki että en voi olla noin käsi :D
     
  9. hooono

    hooono Member

    Joined:
    Jan 24, 2012
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    läppärillähän mä langattomasti. kyllähän mä sen tossa keskustelun alussa tajusin itekki että tyhmähän mää vaa olin :D täytyy joku toinen päivä yrittää nii jos rupee vielä temppuilee
     

Share This Page