Vanhalta videokameralta video koneelle

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by AirWalker, Feb 5, 2004.

1. AirWalker

AirWalker Guest

Eli löysin tossa kaapissa kauan lojuneen jonkun vanhan canonin videokameran ja nyt tuli mieleen että mitenköhän tosta saisi pari hyvää vanhaa pätkää siirrettyä koneelle. Eli jos joku viittisi ihan rautalangasta vääntää että mitä kaikkea pitäisi ostaa kun mitään piuhoja en kameran mukana löytönyt. Ilmeisesti joku korttikin pitäisi koneeseen ostaa jos olen yhtään ymmärtänyt oikein.

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Eli joko näytönohjaimen Video In kautta(siis jos sellainen on näytönohjaimessa),
    TV kortin Video In tai sitten erillinen video editointikortti.
    Tuossa kamerassa on varmaan komposiittiulostulo josta voi sitten videot siirrellä kaapelilla koneelle.

3. amdmax

amdmax Member

Trophy Points:
    11
    Tuttu ongelma! Sain just vaihdettu 9700Pro All-In-Wonder Radeonin viallisen kortin uuten näyttikseen ja kaveriksi sille, että saatais analogista videoa koneelle, Hauppaugen Impact VCB 558-n. Maksoi 75€ (www.mikromaja.fi). Uuden radeonin mukana tuli Cyberlink-in Power Director, mikä mun mielestä on ihan ..... stä. Edellisen kortin mukaan oli Pinnaclen Studio 8, ja sen kaappauslaatu oli ainakin mun mielestä erinomainen. Nyt on mulle suositeltu ilmaista VideoDub-ia. Osais vaan käyttää sitä !

4. amdmax

amdmax Member

Trophy Points:
    11
    SRY ! Siis Virtual Dub -ia

5. midge

midge Guest

Osta uusi digivideokamera ja firewire kortti. Sen kautta saat videon siirrettyä koneelle. Ja laadukkaammin kuin "kaappaus kortilla". Ja saathan samalla uuden kameran

Share This Page