Vanhat pelit eivät toimi?

Discussion in 'Xbox 360' started by dudeb, Jan 4, 2007.

1. dudeb

dudeb Member

Trophy Points:
    16
    Mistä voisi johtua... löysin listan jossa ilmoitetaan mitkä pelit toimii ja olen ostanut parikin peliä mut kumpikaan ei toiminut?!

2. mufasalol

mufasalol Regular member

Trophy Points:
    26
    Pitää olla nettiyhteys boxissa, jotta se pääsee lataamaan emulaattorin ja päivitykset

3. dudeb

dudeb Member

Trophy Points:
    16

Aijahs :)... Mikäs tää emulaattori oikein on?
    Nettia oon kokeillu kerran mut en saanu toimimaan sitä ku ei hyväksyny muistaakseen IP:tä? Onko vinkkejä.. voisko olla et modeemin sisäinen palomuuri estää pääsyn tjtn.. miten sen saa purettua?

4. Jouko?

Jouko? Moderator Staff Member

Trophy Points:
    78
  5. dudeb

dudeb Member

Trophy Points:
    16

Latasin ja tein kaikki ohjeitten mukaan. Ei toiminu. Vois ruveta kikkailemaan laajakaistan kanssa.

Oletteko suoraan vetäny piuhat Xbox:lle, vai langattomalla modeemilla? Jos langattomalla niin, toimiiko yhteys miten hyvin??

Oon kerran kokeillu nettiä mut sillon herjas et IP:tä yms. ei tunnistettu... liekkö palomuuri plokannu tjtn?

6. dudeb

dudeb Member

Trophy Points:
    16
    Latasin ja tein kaikki ohjeitten mukaan. Ei toiminu. Vois ruveta kikkailemaan laajakaistan kanssa.

Oletteko suoraan vetäny piuhat Xbox:lle, vai langattomalla modeemilla? Jos langattomalla niin, toimiiko yhteys miten hyvin??

Oon kerran kokeillu nettiä mut sillon herjas et IP:tä yms. ei tunnistettu... liekkö palomuuri plokannu tjtn?

7. Hahhaa

Hahhaa Member

Trophy Points:
    16
    Itse käytän langatonta modeemia, koska konsoli on talon toisessa päässä. Hyvin toimii, tosin aluksi oli hieman ongelmia ZyXELin modeemin kanssa, mutta kävin vaihtamassa TeleWellin laitteeseen ja sitten alkoi toimimaan. Signaalin vahvuus on 3 palkkia, mikä on täysin riittävä. Langaton 802.11g verkko on kyllä aika herkkä esim. kännyköille: taloon tuli uusi Nokian puhelin ja heti piti mennä laittamaan modeemin asetuksista eri taajuus. Palomuuri tosiaan taitaa plokata XO:n. Kokeile laittaa asetuksista MAC-suodatus niin, että se sallii XO:n.

Last edited: Jan 5, 2007
  8. dudeb

dudeb Member

Trophy Points:
    16

Keh :) selvennätkö minulle XO:n? Miten tuon suodatuksen voi laittaa päälle ja mistä?

9. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    XO = Xbox 360
    Ja tuo MAC suodatus löytyy tuon tukiaseman asetuksista (jos siis langattomasti käytät Xbox 360:sta verkossa).

Share This Page