Mistä voisi johtua... löysin listan jossa ilmoitetaan mitkä pelit toimii ja olen ostanut parikin peliä mut kumpikaan ei toiminut?!
Aijahs ... Mikäs tää emulaattori oikein on? Nettia oon kokeillu kerran mut en saanu toimimaan sitä ku ei hyväksyny muistaakseen IP:tä? Onko vinkkejä.. voisko olla et modeemin sisäinen palomuuri estää pääsyn tjtn.. miten sen saa purettua?
Yksi mahdollisuus on ladata zip-paketti ja polttaa sen sisältö levylle. Ohjeet täällä http://www.xbox.com/fi-FI/games/backwardscompatibility.htm
Latasin ja tein kaikki ohjeitten mukaan. Ei toiminu. Vois ruveta kikkailemaan laajakaistan kanssa. Oletteko suoraan vetäny piuhat Xbox:lle, vai langattomalla modeemilla? Jos langattomalla niin, toimiiko yhteys miten hyvin?? Oon kerran kokeillu nettiä mut sillon herjas et IP:tä yms. ei tunnistettu... liekkö palomuuri plokannu tjtn?
Latasin ja tein kaikki ohjeitten mukaan. Ei toiminu. Vois ruveta kikkailemaan laajakaistan kanssa. Oletteko suoraan vetäny piuhat Xbox:lle, vai langattomalla modeemilla? Jos langattomalla niin, toimiiko yhteys miten hyvin?? Oon kerran kokeillu nettiä mut sillon herjas et IP:tä yms. ei tunnistettu... liekkö palomuuri plokannu tjtn?
Itse käytän langatonta modeemia, koska konsoli on talon toisessa päässä. Hyvin toimii, tosin aluksi oli hieman ongelmia ZyXELin modeemin kanssa, mutta kävin vaihtamassa TeleWellin laitteeseen ja sitten alkoi toimimaan. Signaalin vahvuus on 3 palkkia, mikä on täysin riittävä. Langaton 802.11g verkko on kyllä aika herkkä esim. kännyköille: taloon tuli uusi Nokian puhelin ja heti piti mennä laittamaan modeemin asetuksista eri taajuus. Palomuuri tosiaan taitaa plokata XO:n. Kokeile laittaa asetuksista MAC-suodatus niin, että se sallii XO:n.
XO = Xbox 360 Ja tuo MAC suodatus löytyy tuon tukiaseman asetuksista (jos siis langattomasti käytät Xbox 360:sta verkossa).