Juu eli meinasin kasailla vanhemmilleni koneen kun niitten fujitsu siemenssi alkaa käydä vähän hitailla jo nykyään celeroninsa kanssa. No joka tapauksessa meinasin kysellä teidän mielipiteitänne kannattaisiko kasata AMD vai intel pohjanen mylly. Konehhan tulee aika perus käyttöön ei pelailuun. Siis nettiä, jotain video juttuja varmaan ja jotain kevyttä kuvan käsittelyä ehkäpä ja jos noi omat muksut innostuu pelailemaan jotain köykästä mummon ja vaarin luona, niin kuitenkin jonkunlainen näytönohjainkin ettei mitään integroituja... Kiitos mielipiteistänne jo etukäteen.
Tolla paketilla tosiaan pelaileekin jo ihan mukavasti ja ei todellakaan ole mikään virtasyöppö. Hyvä paketti.
Aika hyvin menee mursun kanssa ajatukset yksiin... Mitä ite tossa kattelin noita osia niin muuten samat osat sain kokoon, vaan nexus clodiusta meinasin boxiks ja corsairin 400W virtalähteeks, mutta nehän nyt on sit lähinnä maku asioita.
No se Corsair olis vielä parempi vaihtoehto poweriks eikä Clodiuskaan ole kuulemma hullumpi. Tosiaan mursun pakettia vaan
Postaan nyt tämän vielä tähän omaan puuhunikin kun en äsken löytäny tätä, mutta mulla olis nyt valmis setti mun vanhemmille koneeksi, ja haluaisin vaan varmistaa yhteen sopivuuden. Olen kyllä sen jo itse tutkiskellut mutta vielä varmuuden vuoksi, eli tällanen ANTEC MIDITOWER ATX SONATA III 500W M4A78 ASUS AM2+ AMD770 DDR2 SATA 8-CH AMD ATHLON II X2 245 AM3 BOX CLUB 3D HD 4670 PCIE 1GB GDDR3 2X DVI+TV 4GB 800MHZ DDR2 NON-ECC CL5 DIMM KIT WD CAVIAR GP 640GB SATA2 16MB INTELLIPOW OPTI 7240S DL DVDRW 24X RAM SATA BLACK että sellasta meinasin. Käyttikseks meinasin laittaa ton 7 RC:n ja hommaavat sitten lisenssin kun tuleepi myyntiin. Sori tupla posti.
Kannattaisi ostaa kyllä XP, jos englannin kieli tuottaa vaikeuksia. Ja tuosta kotelosta voin sanoa, että siinä ei toimi ilmanvaihto, osta Antec Three Hundred (Antec 300) + Corsair 400w joiden hinta on yhteensä n. 100euroa
1. Ei XP:tä 2. Sonata riittää kyllä tähän tarkoitukseen, kun ei varmastikaan mitään HC-kelloja haeta.