Varmuuskop./uusi käyttis

Discussion in 'PS3' started by JugeliS, Jan 8, 2009.

  1. JugeliS

    JugeliS Regular member

    Joined:
    Nov 30, 2004
    Messages:
    224
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Varmuuskopioinnista sen verran vaan kyselisin että kopioiko se kaikki tiedostot myös mitä on storesta ostettu(guitar hero metallica)? Ja että voinko varmuuskopioida suoraa ulkoselle kovalevylle tai 16gt tikulle ettei tarvi tehä ulkoselle/tikulle mitää ja että sitte ulkonen kiinni pleikkaan ja varmuuskopioi?

    Sitte toiseen aiheeseen

    Tuosta uudesta käyttöjärjestelmästä, Linux Ubuntu vai mikä on. Onko se tän hetken paras vaihtoehto jos meinaa uutta käyttistä. Onko se hyvä, toimii hyvin ettei oo mitää kauheita bugeja? Mistä semmosen saa ja onko jotain muita neuvoja sen suhteen... ja tietty muitten käyttäjien kokemuksia.(Onko hyvä, kannattaako, plussat ja miinukset)

    Ei sitte tällä kertaa enempää. :)
     
    Last edited: Jan 8, 2009
  2. trage

    trage Regular member

    Joined:
    Sep 15, 2007
    Messages:
    378
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    1.en tiedä
    2.ubuntu tuo on taitaapi olla paras muita en ole edes kuullut...siinähän se menettelee taisi viedä 5 kikaa tilaa että jos on pieni kovalevy sillä ei paljon juhlita...+netti,+linux pelien peluu :D,leffaan tekstit helpommin,+??,-5 kikaa -vaikeahko??minulle hiuakan?,muuten ihan kätevä...itse tykkäsin sillon kun käytin...ja sen saa ubuntun sivuilta
    en tiedä käykö tuo versio vai onko silläkin jotain väliä itse löysin sen jostain linkistä vain...
     
    Last edited: Jan 8, 2009
  3. Trilogiar

    Trilogiar Regular member

    Joined:
    Aug 7, 2007
    Messages:
    793
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Eikös nuo storesta kertaalleen ostetut paketit/pelit voi ladata uudestaan jos ne vaikkapa formatoidessa menettää tai järjestelmä ei niitä kopioi.
     
  4. JugeliS

    JugeliS Regular member

    Joined:
    Nov 30, 2004
    Messages:
    224
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Joo sitä muistelin kas et eikö ne jää sinne sun lataustietoihin mistä sitte voi ladata sen uudestaa. kopioida niitä ei tosiaan voi sitä on kokeiltu
     

Share This Page