Varmuustiedosto?

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by Makepoju, Mar 6, 2010.

1. Makepoju

Makepoju Member

Trophy Points:
    18
    Ostin Acerin läppärin (ei vielä tullut)ja haluan tietää miten teen jonkun hiton varmuus- jutun? Eli semmosen kopion levylle tai ulkoiselle (löytyy)koneesta(nykyään kun koneen ostaa niin mukana ei tule esim. ajuri-levykettä)jos sen saa solmuun! Mä oon siinä hyvä!!
    Eli yksinkertaisesti jos joku kertoisi mulle miten saan varmistettua jos tuleva kone(Windows 7 Home Premium)kaatuu että saan sen tilanteeseen kun ostin sen!
    Kiitoksia etukäteen vastaajille, mutta edelleenkään se vatipää joka joskus vastasi mun ongelmaan asiattomasti niin unohtaa tämän niinkuin kaiken jatkossa mitä ehkä tulen kysymään!!
    Kunnioitan fiksuja vastaajia mut viisastelijat voivat painua sinne minne ei aurinko paista !!!

2. djabu

djabu Guest

eRecovery ohjelmalla saat poltettua levyt. Jos lontoon kieltä osaat, niin tuolla olisi puhetta ko. tapahtumasta.
    http://forums.techguy.org/windows-vista/662056-acer-backup-disk.html

Ja myöskin kun käynnistyksen aikana painat f10, niin kone palautuu tehdasasetuksille.

Saanen myös huomauttaa että tuollaisella asenteella et varmasti tule saamaan hyvää palautetta/ neuvoja. Paree lopettaa samantien tuollaiset v**tuilut.

Last edited by a moderator: Mar 7, 2010
  3. Iguanodon

Iguanodon Guest

Kuten djabu jo mainitsikin niin käynnistyksessä kun painaa F10 niin Windows:n saa asennettua uudestaan jolloin kone palaa samaan tilaan kuin ostettaessa. Ehdottoman tärkeää on muistaa polttaa levylle nämä asennus osiolla olevat Windows:n tiedostot (ohjekirja auttaa), tämän jälkeen Windows:n voi asentaa uudelleen painamalla F10 tai näiltä levyiltä. Jos koko kovalevy sanoo sopimuksen irti tai menet vahingossa poistamaan asennusosion niin tuo F10 painaminen ei auta enää mitään koska asennustiedostot ovat kovalevyltä kadonneet, tällöin Windows:n uudelleen asennus voidaan tehdä näiltä poltetuilta levyiltä.

Edit: Omassa Acer:ni pitääkin painaa alt+F10 jotta pääsee palautuskonsoliin.

Last edited by a moderator: Mar 7, 2010
  4. ugge

ugge Regular member

Trophy Points:
    48
  5. Makepoju

Makepoju Member

Trophy Points:
    18

6. Makepoju

Makepoju Member

Trophy Points:
    18
    En v...uilut kunhan sanoin mielipiteeni!Jos ei ole munaa ottaa kritiikkiä vastaan niin kannattais silloin katsoa peiliin!

Mut silti kiitos kovasti vastauksestasi, ei muistella pahalla!

7. djabu

djabu Guest

Kerroin vain että tuollaisella asenteella ei kannata olla.

Ja taisipa käydä niin että sinulla ei tainnut olla sitä munaa ottaa kritiikkiä vastaan.

Offtopic päättyy tähän.

Share This Page