varoitukset ?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by juliuz10, Nov 18, 2006.

1. juliuz10

juliuz10 Regular member

Trophy Points:
    26
    windows system32 config default
    warning the file could not be opened
    Tällaista löytää virus/mato ohjelma
    Onkohan edellä mainitulla jotain tekemistä sen kanssa että sann seuraavan laisia ilmoiruksia . Firefox on havainnut virheen ja täytyy sulke , shockwave flash on havainnut samat . Noita wind. varoituksia on 13 erilaista .
    Pääsiskö niistä eroon jos ottais käyttöön explorer 7 (onko mahd. aloittelijan tehdä)Käytän kyllä mozilla f vää .Mutta kun nuo virheet ovat (kai) windowsin puolella? Vast.od etukäteen kiitollinen Juliuz

2. nessu123

nessu123 Regular member

Trophy Points:
    26
    virheet ovat windowsissa
    missä vaiheessa virheet tulevat? käynnistyksessä vai norm käytössä
    missä tilanteissa nämä virheet tulevat??
    virheilmoituksista pääsee eroon mutta se ei poista kaatuilua:
    oikea klikki oma tietokoneen kohdalta, pudotus valikosta järjestelmää->lisäasetukset->virheidenraportointi nappi -> raportointi: pois käytöstä. jätä kuitenkin ruksi siihen ilmoita kriittiset virheet kohtaan.

3. juliuz10

juliuz10 Regular member

Trophy Points:
    26
    windows virheet virus/matoskannereilla . Mozilla ja Shockwave ilmoitukset tulevat esim. iltasanomien kanssa heti kun sivu aukeaa . Myös Swedupellein lehdet tekevät saman . JULIUZ

4. juliuz10

juliuz10 Regular member

Trophy Points:
    26
    windows system32 config default
    warning the file could not be opened
    tälaisia on 13 kaikissa eri loppuosa
    virus ja matoscannerit pysähtyvät kait ? juuri näihin , vain yxi ilmoittaa juuri nämä syyksi .
    Fire foxi ilmoituksiin en itse löydä mitään syytä kuten en myöskään Shocwaven vika imoituksiin .Myös Explorer ketoo että on havainnut virheen ja on suljettava .
    Win. ja Fire. ilmoittavat virheestä aina kun menen esim. Iltasanomien ja
    vastaavien Ruotsalaisten lehtien sivuille . Apu kelpaisi ! ! JULIUZ

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  6. juliuz10

juliuz10 Regular member

Trophy Points:
    26
    Olen yrittänyt mutta kun ne pysähtyvät ja sanovat että ovat havainneet virheen ja tuote on sulj. yhdestä saa viheraportin joka sanoo että kansioita ei voi avata . Hädissäni olen kij. hiukan väärin ja epäselvästi . Eli vika tulee kun menen Expressenin ja Aftonbladetin sivuille ja ensin tulee Shockwave flash on havainnut ....tuote on suljettava ja sen jälkeen Foxin ilmoitus . Fox on myöskin käynnissä jossain pimennossa vaikka olen sen sulkenut ? Ja kun suljen ja avaan koko koneen niin ruutuun tulee ilmoitus "vanha istunto vai uusi" . Ahistaa niin pirusti ! Luulen kuulleeni että koneessa on joku paikka minne voisi siirtää kaikki tiedosto kirjanmerkkejä myöten suojaan niin että koneen voisi "tyhjentää" ja asentaa uuden Windowsin , pitääkö paikkansa ? Voiskohan tämä olla uuden Foxin tekosia ? onkohan se vanha vilä jossain saatavana ? Avusta kiit. JULIUZ

7. juliuz10

juliuz10 Regular member

Trophy Points:
    26
    JA TAAS VÄÄRIN !! KYLLÄ SE VAROITUS (SHOCK:)TULEE MYÖS ILTALEHDEN JA SANOMIEN SIVUILTA !! SORRY HÄTÄ ON SUURI KUN EI ITSE MITÄÄN YMMÄRRÄ !! JULIUZ

8. juliuz10

juliuz10 Regular member

Trophy Points:
    26

Kiitos auttaneille , löysin lopullisen ? avun Mozillan palstoilta (suomeksi) Eli poistin flash9 ja tilalle 7 . Nyt ei (ainakaan vielä)ole kone kaatuillut . Kop kop !! JULIUZ

Share This Page