windows system32 config default warning the file could not be opened Tällaista löytää virus/mato ohjelma Onkohan edellä mainitulla jotain tekemistä sen kanssa että sann seuraavan laisia ilmoiruksia . Firefox on havainnut virheen ja täytyy sulke , shockwave flash on havainnut samat . Noita wind. varoituksia on 13 erilaista . Pääsiskö niistä eroon jos ottais käyttöön explorer 7 (onko mahd. aloittelijan tehdä)Käytän kyllä mozilla f vää .Mutta kun nuo virheet ovat (kai) windowsin puolella? Vast.od etukäteen kiitollinen Juliuz
virheet ovat windowsissa missä vaiheessa virheet tulevat? käynnistyksessä vai norm käytössä missä tilanteissa nämä virheet tulevat?? virheilmoituksista pääsee eroon mutta se ei poista kaatuilua: oikea klikki oma tietokoneen kohdalta, pudotus valikosta järjestelmää->lisäasetukset->virheidenraportointi nappi -> raportointi: pois käytöstä. jätä kuitenkin ruksi siihen ilmoita kriittiset virheet kohtaan.
windows virheet virus/matoskannereilla . Mozilla ja Shockwave ilmoitukset tulevat esim. iltasanomien kanssa heti kun sivu aukeaa . Myös Swedupellein lehdet tekevät saman . JULIUZ
windows system32 config default warning the file could not be opened tälaisia on 13 kaikissa eri loppuosa virus ja matoscannerit pysähtyvät kait ? juuri näihin , vain yxi ilmoittaa juuri nämä syyksi . Fire foxi ilmoituksiin en itse löydä mitään syytä kuten en myöskään Shocwaven vika imoituksiin .Myös Explorer ketoo että on havainnut virheen ja on suljettava . Win. ja Fire. ilmoittavat virheestä aina kun menen esim. Iltasanomien ja vastaavien Ruotsalaisten lehtien sivuille . Apu kelpaisi ! ! JULIUZ
Oletko koittanut Firefoxiin uuden profiilin tekemistä? http://www.mozilla.fi/wiki/UKK_profiileista oletko millä skannereilla nuo virukset ja haittaohjelmat tarkistanut?
Olen yrittänyt mutta kun ne pysähtyvät ja sanovat että ovat havainneet virheen ja tuote on sulj. yhdestä saa viheraportin joka sanoo että kansioita ei voi avata . Hädissäni olen kij. hiukan väärin ja epäselvästi . Eli vika tulee kun menen Expressenin ja Aftonbladetin sivuille ja ensin tulee Shockwave flash on havainnut ....tuote on suljettava ja sen jälkeen Foxin ilmoitus . Fox on myöskin käynnissä jossain pimennossa vaikka olen sen sulkenut ? Ja kun suljen ja avaan koko koneen niin ruutuun tulee ilmoitus "vanha istunto vai uusi" . Ahistaa niin pirusti ! Luulen kuulleeni että koneessa on joku paikka minne voisi siirtää kaikki tiedosto kirjanmerkkejä myöten suojaan niin että koneen voisi "tyhjentää" ja asentaa uuden Windowsin , pitääkö paikkansa ? Voiskohan tämä olla uuden Foxin tekosia ? onkohan se vanha vilä jossain saatavana ? Avusta kiit. JULIUZ
JA TAAS VÄÄRIN !! KYLLÄ SE VAROITUS (SHOCKTULEE MYÖS ILTALEHDEN JA SANOMIEN SIVUILTA !! SORRY HÄTÄ ON SUURI KUN EI ITSE MITÄÄN YMMÄRRÄ !! JULIUZ
Kiitos auttaneille , löysin lopullisen ? avun Mozillan palstoilta (suomeksi) Eli poistin flash9 ja tilalle 7 . Nyt ei (ainakaan vielä)ole kone kaatuillut . Kop kop !! JULIUZ