Terveeks, konsultoin tuossa viime viikolla Tech Forumsin ihmisiä tässä threadissa, ja he suosittelivat minulle sellaista näytönohjainta kuin SPARKLE SXT4301024S3LNM GeForce GT 430 (linkki NewEggin sivulle). En kuitenkaan samanlaista näytönohjainta ole suomalaisista tai oikeastaan eurooppalaisistakaan nettikaupoista keskisuurella otoksellani löytänyt. Myönnän olevani hiukan kädetön näissä tietokoneen rautaan liittyvissä kysymyksissä, mutta luulen tietäväni edes sen, että muitakin vaihtoehtoja on kuin tämä nimenomainen ohjain. Minkähänlaisia tätä yllämainittua ohjainta vastaavia vaihtoehtoja minulla siis olisi? Specsit: Model: HP Compaq dc7600 Small Form Factor OS: Windows XP Professional (SP2) Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz (2 CPUs) Memory: 2552MB RAM BIOS: Default System BIOS Graphics card: Intel(R) 82945G Express Chipset Family (128MB) HDD: 111Gb Sound: Realtek HD Audio Output
mitäs sä oot tekemässä sillä pelaamassa,editoimassa vai mitä mutta tässä about vastaava http://jimms.fi/tuote/HD-545X-ZHF2?t=false
Lähinnä WoWin peluuseen olen päivittämässä, ettei frameratet olis täysin kuraa. Muuhun tämä kone ei enää oikeastaan kelpaakaan.
no etpä sä tuohon sun koneeseen voi paljoo tehokkaampaa näyttistä kyllä laittaa jos siinä on vakio virtalähde.
Jep, sen olen saanut selville eikä tämänlaiseen koneeseen kuulemma pysty parempaa virtalähdettä vaihtamaankaan. Uuteen koneeseen ei ole varaa, joten siksi etsinkin vaan parasta mahdollista vaihtoehtoa (mikä ei sekään ole kovin hyvä).
kyllähän siihen voi virtalähteen vaihtaa mutta jos sen vaihtaa ja ostaa tehokkaan näyttiksen ni toi prossu jää pullonkaulaksi.
Saattaa olla, ettei normaali virtalähde käy, mikäli Googlen kuvahakua on uskominen. Voihan uuden laittaa kotelon päälle tai keksiä jonkun muun purkkapatentin, mutta kaikki osat alkavat olla tehottomia yhden uuden rinnalla. E: linkkiä siistitty.
Tarkennetaan nyt sen verran, että en ole päivittämässä konetta muilta osilta kuin näyttökortista, eli en rupea säätämään mitään kummosia tämän masiinan kanssa - kun kerta kone tulee lähes yksinomaan tuon WoWin peluuseen niin ei sen mikään ihmeellinen tarvitse ollakaan. Tuo leinmin ehdotus on kyllä muuten hyvä, paitsi että se on 64bit ja alkuperäinen ohjain 128bit. Joitain muita vaihtoehtoja? PS. editoin ekaan viestiin tietokoneen tiedot.
ööö tota sun vanha näyttis on 128Mb ja tuo 5450 on 1024Mb, tuo 64bit on vaan se väylä nopeus ei muistin määrä,lupaan että on nopeempi kuin toi sun integroitu näyttis joten voit ihan hyvin sen ostaa.