aiheeni liittyy oleellisesti siihen mitä minulle ehkä tapahtuu lähitulevaisuudessa... eli ehkä muutan taajaman ulkopuolelle ja kysymys kuuluu: kertokaa kokemuksianne taajaman ulkopuolella pelaamisesta verkossa, mikä kaupunki lähimpänä ja kuinka pitkä matka sinne, vasteajoista(kertokaa mitä peliä pelaatte kun puhutte vasteajasta) ja jos tietoa kuinka kaukana olette lähimmästä puhelinpääkeskuksesta, yhteyden nopeus ja tarjoaja, mahdollisista P/L ongelmista. niin, kyseessä siis ADSL konnut, ei kaapeli! itse olen pelannut monta vuotta mutta aina taajamassa hyvillä pingeillä eikä ole kavereita jotka pelaisi "maalla" ! mieluiten kuulisin pitempään yhtä peliä/pelisarjaa pelanneita. ja jos et oikeasti asiasta tiedä mitään niin älä vastaa tähän :/.siitähän se paljon riippuu missä on lähin puhelinpääkeskus, mutta en mitään tietoa ole löytänyt alueittain... jos jotain linkkiä tiedossa niin pastekkaa ihmeessä. pirkanmaa/häme täällä kyseessä. kiitos etukäteen
Jos yleensäkkään paikalle saa ADSL:n tilattua niin ei noissa peleissä mitään ping/vasteaika ongelmia tule. Eli rauhallisin mielin voit muuttaa.