vcd ei ääntä

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by viny, Oct 25, 2002.

1. viny

viny Guest

moro
    pistin .avi-leffan TMPGEncllä koodaamaan ja sehän kestikin jotain 15-tuntia. Osioin sen koodauksen jälkeen ja poltin nerolla, pikkusen vitutti ku aloin kattomaan sitä pöytä-DVD-soittimella ku ääntä ei ollu lainkaan ei myöskään PC:llä. Tuo koodaus aika oli huomattavasti pidempi ku "tavallisissa" leffoissa joita oon tehny. Mikä täppä on jääny laittamatta, tai mikä asetus on ollu väärin? Kaikille muuten että kannattaa koodata ensin pikku pätkä leffaa ja tsiigaa se pätkä media-playerilla ennenku alkaa tekeen tuommosia vuorokauden kestäviä koodauksia!!!!!!!!!!!

2. NeFer

NeFer Active member

Trophy Points:
    66
    olihan stream type: system(video+audio) :)

3. viny

viny Guest

Kiitti vastauksesta!
    En löytäny tuolta stream type:systemistä tommosta kuin (video+audio)?
    Olen ihan aloittelija näissä hommissa joten sori näistä kysymyksistä!

4. viny

viny Guest

voi jeesus, se olikin tossa päänäytössä se stream type!!!!!!!! SORIII!!!ja se oli oikein video+audio!
    Eli kaikki muut leffat jotka oon koodannu niin niissä ei ole menny läheskään niin kauan koodatessa ku tässä kyseisessä leffassa vaikka on samanpituinen 700mb.

5. dRD

dRD I hate titles Staff Member

Trophy Points:
    143
    Audio AC3:na, jota TMPGEnc ei osaa lukea. Avaa se AVI VirtualDubMPEG2:lla ja talleta AC3-audio omaksi tiedostokseen, pakkaa AC3 MP2:ksi BeSweet GUI:lla (BeSweetin kotisivuilta) ja yhdistä valmis MP2 (huom, siis kakkonen, ei kolmonen) valmiiseen VCD-videoon TMPGEncin MPEG Toolseista löytyvällä Multiplexillä.

6. viny

viny Guest

KIITOS TIEDOISTA!!!!!!!!!!!!

Share This Page