poltin leffan vcd:ksi nerolla ja pystyn sitä WMP:llä katsomaan. mutta: saanko mitenkään enää katsottua sitä tekstien kanssa jos tekstit on kiintolevyllä tallennettuna? (en osannut yhdistää niitä vcd:hen)
Hae viestejä. Ja vihjeenä voin kertoa, että se kyllä onnistuu. En jaksa alkaa selostaan, kun se on käyty läpi noin 100k kertaa.
siis pakkasitko leffan nerolla vcd:ksi vai oliko se valmiina ko. formaatissa, jos pakkasit niin miksi ihmeessä jos meinaat sitä tietokoneella katsoa??
Juu, toimii ainakin directvobsub-tekstitys mepginkin kanssa. Hae vanhoja viestejä jos sen asennuksesta/käytöstä on pulmaa. Että ne kiintolevyllä olevat tekstit toimisivat, sinun pitää joko kopioida VCD:llä oleva mpeg-filu kiintolevylle samaan kansioon tekstien kanssa TAI määritellä vobsubille polku kansioon missä ne tekstit ovat ja nimetä ne tekstit samoin kuin se mpeg (esim. AVSEQ01).
lateh81: siksi että mulla on niin paljon jo leffoja koneella että tila alkaa loppua eli pakko tallentaa noita .aveja johonkin. haluan vaan että jos katson leffan uudestaan niin saan taas tekstit. (sain jo tekstit näkymäänkin kyllä) paitsi että nero hukkas poltossa leffan äänet johonkin.. (ja kuvan laittoi ylösalaisin..)
itse kylläkin polttaisin vain alkuperäisessä formaatissa cd:lle. mutta jos välttämättä täytyy pakata niin kannattaa ainakin käyttää parempaa ohjelmaa kuin nero pakkaamiseen. esim. TMPGEnc
mitä mitä..!? vanhoja viestejä lueskelemalla olen tehnyt sellaisen päätelmän että noin täytyy tehdä.. (voi minua.. ) mikä sitten pitää valita nerossa jos haluaa ihan se avin pysyvän avina? (data vai audio vai mikä)