Tuossa TMPGEnc:lla käänsin kiinteillä subeilla .avi leffan kahdeksi VCD osaksi. Sitten, kun homma oli valmis, niin jotkut teksteistä eivät tulleetkaan noihin VCD versioihin... Noin puolet teksteistä vain tulivat. Osaako kukaan sanoa, mitä pitäisi tehdä, että saisin kaikki tekstit mukaan VCD-versioihin? Sitten toinen ongelma: Käänsin tuon saman leffan myös SVCD-versioiksi. Poltto-ohjelma valittaa näin: The file is not in the proper Video CD format and it has been skipped. It should be: -NTSC 352x240 29.97 Hz or - PAL 352x288 25Hz or -Film 352x240 23.97 Hz Also, the audio must be 22/44.1 KHz, Stereo. Mitä mun täytyy tehdä, että saan nuo SVCD:t poltettua? Olen sellainen idiootti koneiden kanssa, että hermot menee...
Tuohon polttoon varmaan auttaa että hanki VCDImagerGUI ohjelma jolla saat tehtyä SVCD:stä imagen ja sitte polta se jollaki poltto-ohjelmalla mutta en suosittele neroa, koska Neron polttamat (S)VCD:t ei toimi mulla. Ja ekassa ongelmassa menikö ne tekstit pois keskellä elokuvaa siis että alussa on tekstit ja lopussa ei? Vai satunnaisesti oli tekstit hukassa?