Olen pyrkinyt etsimään tähän ongelmaani ratkaisua vanhoista viesteistä, mutta en ole onnistunut vastausta löytämään (tyhmyyttäkö?). Eli ongelmani olisi sellainen, että minulla oli johnny english elokuvasta .bin ja .cue muotoa olevat tiedostot, jotka poltin VCD-muotoon. Ongelmaksi muodostui kuitenkin se, että tämä elokuva pitäisi saada näkymään tietokoneellani, koska en omista DVD-soitinta tai on tietokoneessa. En tiedä kuinka saisin elokuvan pyörimään, vaikka koneellani on DVD-soitin. Olen laittanut levyn jossa tiedostot ovat DVD-asemaan, mutta mitään ei tapahdu. Pitääkö tässä jotenkin muuttaa tiedostot avi-muotoon ja miten, vai mitä pitäisi tehdä?
Tääsä olisi eräs tapa... Asenna Daemon Tools ja sen avulla teet niistä image-tiedostoista virtuaaliasemat, jotka voit sitten sinun DVD-soittimella toistaa.
Windows Media Playerillahan voi katsella noita video-cd:itä. Play -> DVD, VCD or CD Audio. Ainakin tässä wmp9:ssä on tuollainen ominaisuus, aikaisemmista en muista.
Yksi keino on myös avata CD:ltä MPEGAV-kansiossa olevat tiedostot (AVSEQ001.DAT tai jotain) haluamallasi playerillä