VCD-ongelma

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Hanoi, Jun 1, 2003.

1. Hanoi

Hanoi Member

Trophy Points:
    11
    Olen pyrkinyt etsimään tähän ongelmaani ratkaisua vanhoista viesteistä, mutta en ole onnistunut vastausta löytämään (tyhmyyttäkö?).

Eli ongelmani olisi sellainen, että minulla oli johnny english elokuvasta .bin ja .cue muotoa olevat tiedostot, jotka poltin VCD-muotoon. Ongelmaksi muodostui kuitenkin se, että tämä elokuva pitäisi saada näkymään tietokoneellani, koska en omista DVD-soitinta tai on tietokoneessa.
    En tiedä kuinka saisin elokuvan pyörimään, vaikka koneellani on DVD-soitin. Olen laittanut levyn jossa tiedostot ovat DVD-asemaan, mutta mitään ei tapahdu.
    Pitääkö tässä jotenkin muuttaa tiedostot avi-muotoon ja miten, vai mitä pitäisi tehdä?

2. pelttu

pelttu Regular member

Trophy Points:
    26
    Tääsä olisi eräs tapa...
    Asenna Daemon Tools ja sen avulla teet niistä image-tiedostoista virtuaaliasemat, jotka voit sitten sinun DVD-soittimella toistaa.

3. m77

m77 Regular member

Trophy Points:
    26
    Windows Media Playerillahan voi katsella noita video-cd:itä. Play -> DVD, VCD or CD Audio. Ainakin tässä wmp9:ssä on tuollainen ominaisuus, aikaisemmista en muista.

4. Jyan

Jyan Guest

Olen samaa mieltä Peltun kanssa. ota käyttöön Daemon Tools. Säästyt jatkossa turhilta poltteluilta.

5. realnerd

realnerd Regular member

Trophy Points:
    26
    Yksi keino on myös avata CD:ltä MPEGAV-kansiossa olevat tiedostot (AVSEQ001.DAT tai jotain) haluamallasi playerillä

Share This Page