en ainakaan löytänyt tästä olevaa juttua täällä. no kokeilin polttaa vcd koska se on helpompi tehdä kuin divx (tekstit näkyy) no tietokoneella saan näkymään vcd levyn mutta ei dvd soittimella. mallista en tiedä. sony se on. jotain vcd levyjä toistaa (ei minun polttamia), mutta tietokoneella näkyy kaikki. poltan levyt nerolla ja nopeudella 4. siirrän dvd tiedostot smart ripperillä kiintolevylle ja tottelen kyseisiä ohjeita mitkä täällä annettiin. poltin on iomega predator ulkoinen. no ei se minua haittaa jos ei dvd soittimella näy, mutta olisi sitä kiva käydä katsomassa leffaa isomalla ruudulla. ainiin. leffat ovat ntsc leffoja. olisikohan tässä tarpeeksi faktaa. olisi kiva tietää mistä johtuu.
olen kyllä. ihan kumma juttu. voisiko olla niin että se ongelma on siinä dvd soittimessa. pitäisi päästä testaamaaan levyä toisessa soittimessa.
Onko siinä toiminut muut ntsc leffat, ettei vaan se vaikuttaisi? Kannattaa kokeilla toisella soittimella..
Sony on tunnetusti _todella_ kranttu CD-levyjen brändin suhteen -- yleensä ainoat, jotka toimivat, ovat CDRW-levyt, eivät CDR:t.
itsellä sony dvp-s335 ja ei toimi muut kuin cd-rw levyt. jos jostain löydät sen soittimes tyypin niin pistä se googleen hakusanaks niin veikkaan että pienen selailun jälkeen löydät tiedon siitä mitä levyjä soittimesi toistaa.
ongelma ratkesi. kokeilin denverin soittimella ja toimi hyvin. ihmettelen vaan et mitenkä sitten jotkut vcd levyt toimivat. ovat ihan cdr levyjä. no sen opin että denverin soitin on parempi kuin sony. halpa vehe ja toimii hyvin.
Ns. kiinasoittimet -- eli halpabrändisoittimet ovat käytännössä halpoja PC:tä sullottuna mustaan laatikkoon -- IDE-kaapelit, jne sisällä. Muttajuu, siis tuo miksi jotkut CDR:t eivät pelaa, johtuu siitä, että CDR-levyjen taitekerroin on eri kuin tehtaalla valmistettujen DVD- ja CD-levyjen ja useimmissa soittimissa on vain yksi lukulaser, joka on optimoitu loogisesti tehdasvalmisteisille levyille -- eli laser ei kykene lukemaan kaikkia CDR (tai DVD-R) -levyjä. Useimmiten median vaihto auttaa ongelmaan eli eri CD/DVD-R -brändien kokeilu auttaa.