Vcd:ssä musta kuva...äänet löytyy kyllä....mikä mättää?

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by ollite, Oct 21, 2002.

1. ollite

ollite Guest

-eli olen tehnyt dvd->vcd ohjeiden mukaan kaikki ja polttanut cd:lle...mutta ei näy mitään...äänet kyllä kuuluu. mikä mättää?

-pitäiskä niissä mpeg pätkissä jotka dvd2svcd tekee...(muxed jotain*.mpg)pitäiskö niissä olla myös kuva? (mulla ei ole, ääni löytyy myös niistä)

-en myöskään saa muutettua dv2 vfapiconvertterilla pseudoaviksi...herjaa ettei voi tehdä. olen kokeillu myös vanhempaa 1.76 avi ohjelmaa mutta sama homma!! auttakaa!!!

2. NeFer

NeFer Active member

Trophy Points:
    66
    Eikös ton DVD2SVCD pitäis tehdä *.bin ja *.cue tiedostot jotka sitten poltetaan SVCDksi..eikö sulta löydy noita BIN/CUE tiedostoja, jos prosessi on mennyt oikein loppuun asti niin nuo tiedostot kyllä pitäis löytyä. Nuo muut ovat prosessin jättämiä TEMP tiedostoja(mikäli et valinnut ohjelmaa lopuksi poistamaan niitä)

Kokeile etsi komennolla *.bin jos ne olis olemassa jossain...ja jos ne löytyy niin ohjeet polttoon Nerolla:http://www.afterdawn.com/articles/archive/bin_cue_with_nero.cfm

Mikäli sulla on nuo tiedostot ja olet niistä polttanut niin sitten on kyllä mennyt joku asetus pieleen, tee kokeilu jollain pienellä leffan pätkällä. Softien uudelleen asennusta voi kokeille jos asetuksista ei löydy korjattavaa.

"olen tehnyt dvd->vcd" -- kokeile tehdä SVCD jos sillä on vaikutusta...

Last edited: Oct 21, 2002
  3. ollite

ollite Guest

joo kyllä ne bin ja cue tiedostot löytyy mutta ku niistä tekee eka imagen ja polttaa sen cd:lle.....vcd lähtee pyöriin mutta kuvaa ei tule...vain ääni. =(

4. NeFer

NeFer Active member

Trophy Points:
    66
    "mutta ku niistä tekee eka imagen ja polttaa sen cd:lle" hmm??? miksi teet imagen??

Avaa Nero-->(alkuvalikon voi ohittaa)File-->Burn image-->valitse CUE-->ja sitten polttoa peliin.

Share This Page