Ventrilo ja Realtek ongelma

Discussion in 'Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista' started by Tikkuneq, Mar 28, 2008.

1. Tikkuneq

Tikkuneq Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo, eli mullon DFI DK P35 T2RS emo jossa on Realtekin ALC885 piiri. Muuten äänet toimii todella hyvin ventissä ja muualla, mutta yks _TODELLA_ ärsyttävä ongelma on. Jos puhun jonkun kaverin kans päällekkäin, kaveri kuulee omista kajareista/kuullokkeista oman äänensä 10x lujempana. Tätä siis tapahtuu vaikka mullakin on kuullokkeet. Missä vika? Onko ventissä vai realtekin asetuksissa vikaa?

Tarvis tosi pikasta neuvoo, koska ei oikein voi puhua kenenkää kaa ku se ääni on niin kova mikä niille tulee :/

2. Salorni

Salorni Member

Trophy Points:
    16
    Joo no mulla on kans tommosta samaa et jos puhun päälleikkäin ventis niin rätisee kaikilla jokka kuuntelee :S mulla on kans realtecin ALC883 joten mitä pitäs tehä oon yrittäny säädellä noita ventin ja realtecin asetuksia mut ei toimi

Last edited: Jun 23, 2008
  3. Eorath

Eorath Guest

Kokeilkaapa mennä Realtekin asetus paneeliin, sieltä valitsette Mixer ja sen jälkeen Record osiosta kaikki muut Mic Volumea lukuunottamatta mutelle. Itsellä ongelma korjaantui tämän jälkeen.

Share This Page